-Значи го решихме.-каза Кун, а останалите му отвърнаха с кимване.-Тогава нека се връщаме на работа.
-Кун, искам да провериш как върви разследването по убийството на онзи художник И Сонгин.-започна японеца.-Ако някоя следа води към нас, се свържи с хората си да я отклонят или да подхвърлят нещо, за да ги отклонят от клана ни.
-Добре.-съгласи се синьокосия, след което се изправи и погледна към гаджето си.-Хайде, Сиченг. Да вървим.
Уин стана от мястото си, след което двамата с Кун си казаха чао с другите двама и напуснаха ресторанта. Джони и Юта останаха още малко, след което и те излязоха от заведението.
-Защо мислиш, че ще намерят нещо свързано с нас по убийството на онзи досаден художник? Лично се погрижих за неговото изчезване. Не вярвам да съм оставил следи, които да доведат полицията към нас.-Йонгхо погледна любопитно приятеля си, който наблюдаваше нещо на телефона си.
-Може лично да си се погрижил за него, Джони, но явно не си го направил както трябва щом ченгетата успяха да намерят трупа му.-отвърна му русокосия, карайки го да се намръщи.-Не приемай думите ми като обида. Просто смятам да бъда нащрек и да не допусна името на клана ми да бъде включено в някое от полицейските доклади. Разбираш ме, нали?
-Да, но това все още звучи така сякаш ми нямаш доверие.
-Ти си дясната ми ръка, Джони. Ако на теб нямам доверие, на кого другиго да имам?-Юта се обърна към него, усмихвайки му се леко.-Е, стига сме говорели за това. По-добре да се връщаме на работа. Искам да отидеш до пристанището в Инчон и да посрещнеш новата пратка оръжия.
Чернокосия кимна, което беше достатъчно за японеца да отвори вратата на колата и да влезе вътре. Но преди да затвори, той отново погледна към приятеля си.
-Ще ти пратя кола и хора, които да дойдат с теб. Искам до утре оръжията да са наредени в оръжейната. Разбрахме ли се?
-Да.
-Добре тогава. До после, Йонгхо.-той затвори вратата и след няколко секунди колата потегли, оставяйки корееца да я проследи с поглед.
°•°•°•°•°•°•°•°
Тейонг вървеше устремено към кабинета на русокосия японец. Смяташе да поговори с него за това да между тях. Надяваше се русокосия да му даде шанс. Искаше да може да покаже на другия какво е да си влюбен и да обичаш.
VOCÊ ESTÁ LENDO
【Just Sex】『New Life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Първа история】 Юта е лидер на мафиотския клан "Силвър". Той притежава публичния дом "Just Sex", както и още няколко клуба около него...