【23】

366 39 19
                                    

Розовокосото момче се усмихваше леко срещу момчето, което обичаше. Беше се успокоил малко след като Джони беше отвел клиента му и сега се чувстваше спокойно около японеца, но все пак все още имаше по някоя друга сълза, която се спускаше надолу по лицато му.

-Юта.-прошена той и обви ръцете си около русокосия пред себе си и тъкмо щеше да го прегърне и да се притисне в него, но другия хвана ръцете му и го отдръпна от себе си.-Юта?

-Тейонг, трябва да поговорим.-каза студено японеца, гледайки го сериозно.

-З-за какво.-той леко заекна, започвайки да се страхува. Усещаше, че другия е ядосан за нещо, но не знаеш за какво. Дали се е ядосал, когато го е видял да лежи на пода с онзи?-Ю-юта, аз него харесвам. Н-не го направих нарочно. Б-беше ми клиент, но и-искаше да ме изнасили. Н-не съм виновен за това. А-аз обичам само теб, н-не би загледам н-никой друг...

-Не говоря за това, Тейонг. Знам защо онзи ти се нахвърли. Все пак си бе пратил да го направи.-отвърна му Накамото, което го обърка.

-Н-но как така? Дойонг каза, че а-аз ще им правя с-само компан...

-Аз му казах, че може да направи това с теб.

-К-какво?!-почти извика той, а новите сълзи започнаха да се стичат по лицето му. 

След като чу това, внезапно почувства болка в сърцето. Почувства се предаден и наранен от човека, който смяташе че го обича и би го защитавал от такива хора. Защо Юта бе направил подобно нещо? Да не го би да го пробваше? Искаше да види дали е верен ли? Защо изобщо беше това?

-З-защо?

-Защото послушах глупавата идея на Джони.-русия въздъхна ядосано и мина с ръка през косата си.-Той ми предложи да ти увелича услугите, като вече хората ще могат да спят с теб.

-Н-но защо?!-изхлипа той и заби тъжния си и наранен поглед в момчето пред себе си.

-За да те отдръпна от себе си без да те наранявам, но това си беше пълна глупост. След като кажеш на Дойонг, той ще ми мрънка постоянно.-другия отново въздъхна.-Но след този разговор съм сигурен, че сам ще пожелаеш да нямаш нищо общо с мен.

-За как-какво гов...

-Аз не изпитвам нищо към теб, Тейонг.

Щом чу тези думи, нещо в него се пречупи още повече. Усети още по-голяма болка вътре в гърдите си, при което постави едната си ръка върху сърцето. Не можеше да е вярно нали? Юта го обичаше нали? Нямаше да има логика постоянно да се държи мило с него, да го защитава от всеки, да спи с него или да го целува без повод, ако не го обичаше нали? Това беше шега нали? Една ужасна шега нали?

【Just Sex】『New Life』حيث تعيش القصص. اكتشف الآن