【30】

351 36 12
                                    

-Наистина ли си сигурен, че Юта иска да ме види?-попита за пореден път Тейонг, при което си получи поредното кимване с глава от по-малкото момче.

-Да, специално ме помоли да дойда и да те доведа при него. Даже ми каза да бъде по най-бързия начин. Явно му трябваш за нещо спешно.-отговори му Хюк и му се усмихна широко.

-Донгхьк, ако случайно ни лъжеш, ти обещавам,че ще те убия. Разбра ли ме,а?!-заплаши го брюнета, гледайки го подозрително и смъртоносно.

-Ти луд ли си?! Как бих могъл да излъжа за нещо свързано с Юта хьонг?! Ако го направя, няма да остана жив или в най-добрия случай-няма да остана цял!-възкликна по-малкия, като постави драматично едната си ръка върху сърцето и направи изплашена физиономия.-Юта хьонг е твърде опасен, за да мисля изобщо да се шегувам с него! 

-Не можеш ли поне веднъж като говориш да не драматизираш?!-възкликна раздразнено Дойонг и се намръщи и скръсти ръце пред гърдите си.-Държиш се като малко дете!

-Е, не можем всички да се държим като старци като теб! Все някой трябва да го играе и дете!

-Стар ли ме нарече току-що?!

-Да разбира се! Ти не чу ли?! Или отново си си забравил слуховото апаратче!?

-Ти, малко изчадие такова, как смееш да ми говориш така!? Не са ли те учели, че трябва да имаш уважение към по-големите!?

-Съжалявам, дядо Дойонг, никой досега не ме е учил как да се държа покрай старци като теб!

Докато двете момчета се караха, Тейонг се бе загледал през прозореца и си мислеше. Ума му бе обзет от мисли за японеца и за това за какво ли му трябваше точно той. Беше ли възможно русокосия да е приел чувствата му и сега да искаше да му направи изненада? Дали Юта беше от този тип хора, които обичат да изненадват половинките си? 

Той поклати отрицателно глава и продължи да гледа през стъклото. Не, другия не беше от този тип хора. Той не би предпочел да прави изненади, той със сигурност би предпочел да си каже всичко веднага или да даде всичко веднага.

-Не мога да разбера как Марк успява да те понася!?-възкликна Донс, гледайки кръвнишки по-млакото момче.-Ти не спираш да се дразниш и да спориш с хората! Как, за бога, Марк успява да се справи с теб!?

-Много лесно разбира се! Той не се държи като стар дъртофелник какъвто си ти и най-важното е, че той е секси, а ти не си!-изрепчи му се оранжевокоското, като се намръщи още повече.

【Just Sex】『New Life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora