Хендери хвана грубо ръката на изменника и го дръпна, карайки го да стане от пода.
-Доста трудно те намерихме, Шинги хьонг.-усмихна му се подло брюнета.-Криеш се много добре за човек на твоята възраст.
-Н-не знам за какво гов-говориш, Х-хендери.-заекна по-възрастния.-Знаеш, ч-че аз не бих нап-направил подобно н-нещо. А-аз те обучих, за бога! Н-няма как да съм пре-предал клана!
Щом чу това, на лицето на младото момче се появиголяма лукава усмивка.
-Нищо не съм казал за предаване на клана.-каза Хендери и бутна възрастния, карайки го да седне на електрическия стол намиращ се в средата на стаята. Той успя да завърже ръцете и краката му преди другия да се бе усетил, след което се надвеси над него, оставяйки нищожно място между тях.-От толкова дълго време очаквам момента, в който ще мога да ти пусна хиляди волта ток през шибаното ти тяло.
Брюнета се отдръпна назад и започна да се смее истерично. Смеха му обаче спря, когато чу отварянето на вратата. Той се обърна и лека усмивка се появи на лицето му. Приближи се до новодошлите момчета и обви ръцете си около по-ниското.
-Шинги хьонг, ли е къртицата?-попита по-високия, а той кимна, след което целуна момчето в обятията си.-Сериозно ли ще се натискате тук?! След малко ще го убием, мамка му!
-Лукас, млъквай!-скара му се Шяоджун, след което отново целуна Хендери.
-Аз ли да млъкна!? Вие се натискате вместо да си вършите работата!
Хендери извъртя очи и се отдели от любимия си, насочвайки се към малката масичка в единия край на стаята. Взе едно малко дистанционно от там, след което се върна при останалите двама. Насочи дистанционното към възрастния човек и след по-малко от три секунди, възрастния започна да се гърчи, изпитвайки ужасяваща болка.
-Доволен ли си , Лукас?-брюнета погледна безизразно по-високото момче, когато видя, че възрастния човек вече не помръдваше.-Вече е мъртъв.
-Ама, Юта хьонг, каза д...
-Каза да го убием. Не ни каза да го измъчваме.-отвърна незаинтересовано Джун и прегърна гаджето си в гръб и го целуна.
-А как ще разберем кой е въпросния човек, който иска да купи Дойонг хьонг?-Лукас скръсти ръце и ги изгледа скептично.
-Юта хьонг каза, че трябва да убием къртицата и че той щял да говори с Дойонг по-късно за него.-обясни му Хендери, а по-високия само въздъхна и излезе от стаята, не искайки повече да бъде свидетелна на натискането на другите двама.
ESTÁS LEYENDO
【Just Sex】『New Life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Първа история】 Юта е лидер на мафиотския клан "Силвър". Той притежава публичния дом "Just Sex", както и още няколко клуба около него...