Тейонг седеше на един от столововете пред бар плота и пиеше напитката, която брюнета му бе направил специално за него. Докато той си пиеше най-спокойно коктейла, Дойонг го наблюдаваше разтревожено и замислено. Не искаше да повярва, че розовокоското се бе влюбил в най-добрия приятел на брат му. Това изобщо не беше добре.
-Те, сигурен ли си, че си влюбен в Юта?-попита го той, с което си спечели кимване.-Но каква е причината за това? Защо се влюби в него?-гласа му леко трепереше.
-Юта се държеше добре с мен.-заговори засрамено Те, свеждайки надолу главата си.-Той е един от малкото хора, които не се държаха отвратително с мен. Той се заинтересува от мен и дори ми даде причина, заради която да живея.
Слушайки го, сърцето на брюнета се сви. Другия говореше с такава обич за японеца, личеше си колко много си бе паднал по него. Сърцето му се късаше при мисълта какво може да му направи Юта, с което да го огорчи.
-Мисля, че трябва отново да премислиш нещата. Може би защото си твърде уязвим сега си се влюбил в Юта и това е просто нещо временно.
-Не!-заяви твърдо розовокоското, клатейки отрицателно глава.-Аз наистина съм влюбен в Юта и това не е нищо временно. Обичам го с цялото си сърце.
Донс въздъхна примирено. Нямаше начин да го обеди да забрави японеца явно. Но не можеше и да му забрани да го обича. Това си бе решение на другия, което за съжаление само щеше да му донесе неприятности и сигурно да разбие сърцето му, но нищо не можеше да направи. Единственото, което можеше или поне да се опита да направи, е да накара Юта наистина да му даде шанс.
-Юта случайно да казвал, че изпитва същото към теб?-попита любопитно той, надявайки се, че русокосия японец може и да се е променил и Тейонг наистина да е успял да завладее сърцето му.
-Не ми го е казал, но от държанието му смятам, че той също изпитва същото. Беше твърде мил с мен и по нищо не показа, че това между нас ще бъде само за една нощ.-голяма усмивка се появи на лицето на Тейонг, което го натъжаваше все повече и повече.
°•°•°•°•°•°•°•°
Юта разглеждаше поредните докумети, докато пред него се разиграваше една доста епична престрелка с пистолети. Той и мафията му се бяха изправили пред някакъв нов мафиотски клан, които изобщо не можеше да се сравнява с уменията на мафия "Силвър".
ESTÁS LEYENDO
【Just Sex】『New Life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Първа история】 Юта е лидер на мафиотския клан "Силвър". Той притежава публичния дом "Just Sex", както и още няколко клуба около него...