【7】

552 51 39
                                    

Тейонг се събуди от слънчевите лъчи, които успяваха да се прокраднат през завесите и да осветят лицето му. Той отвори бавно очите си и сърцето му се сви. Не виждаше японеца пред себе си. Очите му се насълзиха и той прехапа устните си. Нима наистина бе прав по-рано, като смяташе, че не е добра идея да му се доверя? Наистина ли другия го бе използвал само за секса? Само това ли означаваше за него?

Тъкмо щеше да се свие на леглото и да заплаче, когато усети чифт ръце обвити около талията му. Погледна надолу, установявайки че наистина имаше нечии ръце върху себе си. Обърна се назад, виждайки заспалия Юта до себе си. Другия явно спеше дълбоко, понеже изобщо не усети как той се бе обърнал и се бе доближил повече към него.

Те наблюдаваше русия влюбено, а на ум си казваше колко глупав бе, за да не забележи или усети ръцете му върху себе си. Приближи се повече до него, сгушвайки се. Положо глава на гърдите му и затвори очите си готов да заспи, но действието от стана на заспалото момче накара сърцето му да забие бързо. Накамото нежно обви ръцете си по-нагоре около тялото му и постави сладка целувка върху главата му.

Това само му бе нужно на Тейонг, за да осъзнае как няма да може да мигне отново. Сърцето му не искаше да спре да се бунтува, а пък лицето му не искаше да си върне нормалния цвят. Бе станало яркочервено и ако някой го бе видял, щеше да си помисли, че бе домат.

Всички обаче свърши щом телефона на Юта звънна. Беше неговата аларма, която той така много мразеше. Русокосия се размърда, отваряйки очите си и поглеждайки сънено момчето в обятията си. Не обърна голямо внимание на вида на другия, но все пак забеляза, че се бе изчервил.

Розовокоското се отдръпна леко от него, колко да може да го погледне в очите. Усмихна му се сладко и засрамено, при което си спечели разрошване на косата от страна на другия.

-Добро утро.-промърмори русия и се надигна в седнало положение, оглеждайки стаята в опит да намери къде си бе захвърлил телефона.

Намери го да седи на една малка стъклена масичка до малкото диванче, които се намираха малко по-вдясно от леглото. Той стана, оставяйки розовокоското да го следи с поглед, докато вървеше към масичката, за да си вземе телефона и да спре досадната аларма.

Взе устройството в ръката си и с едно бързо движение по екрана, спря неприятната аларма. Обърна се, поглеждайки към големия гардероб намиращ се близо до него и се насочи към него. Плъзна едната му врата и извади една сива риза и едни черни дънки, които захвърли на малкото диванче. Затвори вратата, след което се наведе и отвори едно от чекмеджетата му, взимайки си чифт боксерки и чорапи. Затвори го и отвори друго, от където извади един скъп кожен колан, които заедно с чорапите захвърли на меката мебел.

【Just Sex】『New Life』Donde viven las historias. Descúbrelo ahora