【25】

355 37 17
                                    

Джони и Юта слязоха от колата и погледнаха към заведението пред тях. Намираха се пред някакъв не толкова известен китайски ресторант, в който явно щеше да се проведе разговора между тях и Кун.

-Китайски ресторант?-намръщи се корееца. 

-Явно Кун е избрал това място за срещатата ни.-каза русия и се обърна към другия.-Не изглеждаш много доволен от мястото. Да не би вече да не ядеш китайска храна?-засмя се тихо той и тръгна напред, не изчаквайки другия.

-Не, че не харесвам китайска храна, но да водим подобен разговор на такова място. Уж беше важен разговор, а смятаме да го обсъждаме в някакъв си посредствен китайски ресторант.-започна да мрънка Джони, като в същото време се опитваше да го настигне.

-Голямо мрънкало си станал. Напоследък само мрънкаш и се оплакваш.-отбеляза Накамото, след което хвана дръжката на вратата, влизайки вътре в заведението следван плътно от мърморещия кореец.

Русокосия се огледа и забеляза добре познатите му двама китайци да седят на една четворна маса в единия ъгъл на ресторанта. Тръгна към тях, а Йонгхо се загледа в огромния аквариум намиращ се близо до една от масите. Имаше голямо разнообразие от риби в него, като всяка от тях беше с различна украска, правейки го още по-цветен.

През това време, Юта вече бе стигнал масата, на която се намираха двойката и се намести на един от столовете срещу тях. Усмихна им се мило, при което те му отвърнаха със същото.

-Здравейте, влюбени. Как сте днес?-той подпря лактите си на масата, след което сплете пръстите си и облегна брадичката си на тях, гледайки ги с мазна усмивка на лицето.

-Подиграваш ли ни се нещо?-попита намръщено Уин, като скръсти ръцете си пред гърдите.

-Не знам, но ако го правя, ти какво ще направиш по този въпрос? Ще ме набиеш ли?-засмя се той.-Ще ми бъде много интересно да видя как ще стане това.

-Куни.-измрънка Сиченг и хвана малка част от ризата на гаджето си, започвайки да я дърпа леко.-Направи нещо.

-Какво мога да направя. Той де факто ни е шеф.

-И съм доста опасен на всичкото отгоре.-японеца отново се засмя, карайки Сиченг да се нацупи.-Е, как върви твоята част от плана, Кун? Каза ли им вече за досиетата?

-Да и май си прав за старшите. На някои от тях си пролича колко щастливи бяха от факта, че съм им споделил тази информация.

【Just Sex】『New Life』Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz