Юта четеше поредната книга, която му бе възложена да научи за три часа. Очите вече го боляха. Усещаше се умората в малкото му и крехко тяло. Сигурно не бе спал от три дни, но това изобщо не трогваше по-възрастните от него, на които им бе възложена задачата да го обучават и наглеждат.
Щом най-после бе научил книгата, я захвърли настрани и въздъхна тежко. Потърка уморените си очи и леко погледна към прозореца. Видя Дойонг и Джони навън. Двамата явно се забавляваха, като се пръскаха с вода.
Виждайки това, лека усмивка се прокрадна на лицето му. Радваше се, че поне те са щастливи. За него бе по-важно най-близките му да са добре и щастливи, на него не му пукаше за себе си.
-Радвам се, че вече сте по-добре.-прошепна тихо той и усмивката му стана малко по-голяма. Но това не бе за дълго.
Щом чу отварянето на вратата, усмивката напълно изчезна и бе заменена с изплашено изражение. Той погледна към новодошлия човек и щом видя кой бе, се уплаши още повече.
-Защо седиш?! Веднага започвай следващата книга!-кресна възрастния мъж.-Шефа иска да си образован! За това прочети всичко или иначе ще получиш наказание!
-И-извинявай, Ито сенпай.-измеънка изплашено той и тъкмо щеше да придърпа следващата книга към себе си, но по-големия го хвана за косата,скубейки го.
-Не ме наричай по името, нещатник!
-С-съжалявам.-проплака той и опита да се освободи, но не успя.
-Късно е да ми се извиняваш,нищожество!-извика Ито и го блъсна към една от стените, оставяйки го да се свлече на пода-Ти не ставаш за нищо! Как се очаква един ден ти да си ми шеф!?-присмя се и клекна до него, хващайки грубо челюстта му.-Слушай ме внимателно, момченце! Самоубий се докато още можеш! Никой не би искал ти да поемеш клана, никой не може да те понася! Ти си такава грешка, не заслужаваш да си син на шефа!-блъсна го отново към стената, при което от носа и устата на малкия текна кръв.-Състраданието, приятелството, обичта...всичко това са просто глупости! На един мафиот това не му е нужно!
-Н-но...
-Слушай внимателно, ако ми кажеш още нещо, твоите приятелчета ще го отнесат този път!
-Н-не, моля те! Н-не ги з-замесвай!-изхлипа Юта, а сълзите му се сливаха заедно с кръвта му, падайки на пода.
VOCÊ ESTÁ LENDO
【Just Sex】『New Life』
FanficТри различни истории свързани помежду си благодарение на едно единствено място, а именно публичния дом "Just Sex". 【Първа история】 Юта е лидер на мафиотския клан "Силвър". Той притежава публичния дом "Just Sex", както и още няколко клуба около него...