【27】

353 38 19
                                    

Щом чу затварянето на вратата, русокосия си отдъхна. Облиза устните си и се облегна назад, замисляйки се. Тейонг нямаше да го остави намира явно, щеше да продължи да се опитва да го накара да се съберат. Изненада се от държанието на корееца, не очакваше Тейонг да се държи така с него. Розовокосия, който познаваше винаги се е срамувал около него и е много невинен, докато този беше различен. Сякаш се опитваше да го нападне и да го накара да си признае. 

 Това му държание наистина си беше проблем за него, но по-голям проблем беше странното чувство, което изпита, когато видя насълзения Тейонг. Какво се бе случило с него? Защо се почувства така? И защо само като види Тейонг се чувства така? 

-Да не полудявам?-той смръщи вежди и се загледа на някъде в една точка.-Възможно ли е да съм болен от нещо? Дали да не отида при Джебум да ме прегледа?

Той въздъхна раздразнено и се облегна назад, затваряйки очите си. Отново го беше заболяла главата и то отново благодарение на Тейонг. Защо това момче не спираше да му носи главоболие?

-Искам почивка, твърде съм уморен от всичко и от него.

-Мен ако питаш имаш нужда от психолог, а не от почивка.

Щом чу нечий глас, той погледна в посоката откъдето идваше въпросния глас, виждайки един от старшите си да седи облегнат на рамката на вратата и да му се усмихва.

-Джиньонг, ти какво правиш тук?-погледна го объркано японеца.

Другия не му отговори веднага. По-големия първо реши да се настани на един от столовете пред бюрото му, да скръсти ръцете си и да го погледна с широка самодоволна усмивка.

-Джиньонг, няма ли да ми отговориш?

-Какво се случва с теб, Юти? Изглеждаш ми твърде умислен напоследък. 

-Какво правиш тук?-повтори отново русокосия, гледайки вече намръщено старшия пред него.

-Да не би онова сладко розовокосо момче да е виновно за това?

-Джиньонг.

-О, ако малкия ми Юти е влюбен в това момче се налага веднага да се запозная с него!

-Джиньонг!-извика ядосано японеца, карайки другия да извърти очи.-Защо си тук, Джиньонг?

-Не може ли да видя един от старите си ученици? Ти си ми даже любимеца от всички.-усмихна се отново корееца, но единствено получи безизразно изражение.- Добре де, дойдох да разбера за какви досиета става въпрос. Някой да не е загазил?

【Just Sex】『New Life』Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz