Ne demişler " Bütün fırtınalardan sağ çıkar da insan , bir meltem de savrulur gider ... "
Uzaktan bakan biri uslu uslu oturmuş yemeğini yiyen bir kaç lise öğrencisi görebilir di ama gerçekten bizi bilen biri , karmaşık bir bulmacanın henüz hiç tamlanmamış kısımlarına rağmen o kaybolan parçayı arayan insanları görürdü.
Evet bu hayat bizim bulmacamız ve biz bulmacayı tamamlamaktansa kayıp parçanın peşinde koşuyoruz .Ama insanların da bilmediği bir şeyler var belli ki , o kayıp olan parça
bizim hayatımız ...
Ve biz artık sıradan bir yapbozu birleştirmiyoruz bizler hayatlarımızı kurtarma çalışıyoruz .
Ege ' nin dediği iki kelime , 11 harf ve
5 heceden oluşan basit bir kelimeye takılmadım ben herkese göre o " kız meselesi " bana göre kalbime saplanan bir taş parçası yada dediğim gibi kaybolan yapboz parçam ...Hızlıca yemeklerimizi yiyip kafeden ayrıldık . Okula geldiğimizde kızlar da bendeki üzüntüyü fark etmişlerdi . Far edilmeyecek gibi de değildi zaten . Dizilerde vurulduğu halde hâlâ iki kilometre yol yürüyen oyuncular gibiydim , bir oraya bir buraya gidip geliyordum .
" Asel aşkım bir şey mi oldu ? "
Sibel ' le kafamı kaldırıp cevap vermek bile istemiyordum .
" Asel söyle hadi ne oldu giderken iyiydin kuşum ? "
Ne diyeceğimi bile bilmiyordum ki ne diyecektim kızlara , daha ben bile neyim olduğunu bilmiyorken onlara nasıl açıklayacaktım .
Bende omuz silktim sadece , Sibel olduğu yerde durunca bizde durduk neden durduğumuz hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ." Başlarım böyle hayata ya benim kankamın canı sıkkınken okula mı gidilir hadi toparlanın bize gidiyoruz"
Başak ve Meriç gülerek birbirlerine sarıldıklarında , Sibel Meriç ' e ' sen nereye ' bakışı atıyordu .
Meriç dudağını büküp yavru kedi bakışları atmaya başlamıştı bile ." Şey ya kızlar bugünlük beni de sizden saysak olmaz mı ? "
Biz üçümüz aynı anda " hayır "
dediğimizde Meriç ellerini yukarı kaldırarak" Tamamdır mesaj alındı , bari sizi eve kadar ben bırakayım olmaz mı ? "
Eee tabi buna da hayır denmez yani
yine aynı anda " olur " diye bağırdığımızda çoktan arka bahçede ki otoparka doğru ilerliyorduk bile .
Arabaya bindiğimizde aklıma sonunda halam ve eniştem gelebilmişti ." Kızlar bizimkilere ne diyeceğiz ?"
Sibel kendinden emin bir şekilde
" Orası kolay bebeğim " diyip bir de göz kırpmıştı . Ee tabi uzmanlık alanımız olduğu için entrika , yalan büyük bir sorun teşkil etmiyordu artık bizim için .Eve yaklaştığımızda
"Evet bayan tecrübe sizi dinliyoruz "Başak ' ın Sibel ' e taktığı yeni isim tam Sibel ' i yansıtıyordu gerçekten .
"Bakın kankalarım , şimdi Asel çıkar telefonunu ."
Dediğini yaparak telefonumu çıkarttım . Acaba bu seferki yalan neydi acayip merak ediyordum ." Halanı arayıp benim okulda düştüğümü , anlımın yarıldığını ve uyumamam gerektiğini söyleyeceksin . "
Başak ' la birbirimize bakıyorduk.
" Ee bizim buradaki rolümüz ne peki "
Başak ' ın sorusuyla çıldıran Sibel" Meriç kanka sen anlat ya mükemmel yalan buluyoruz ama iki saniyede tüm havasını indiriyorlar ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
ChickLitHer şeyinizi verdiğiniz, hayallerinizle süslediğiniz hayatınız bir an uğruna yok olsaydı ne yapardınız?..