20. Bölüm

75 11 5
                                    

Sanırım en sevdiğim şey , sonunun uçurum olduğunu bildiğim yolları hoplaya zıplaya gitmek ...

Halamın cümlesi aslında bizlere bilgi vermek amaçlı değildi . Yani Ege bey göndermiş derken , ' Ege kim Asel ne işler dönüyor burada . Sen beni delirtmeye  mi çalışıyorsun ? Biz sana okuyor büyük adam olacak derken sen ne işler karıştırıyorsun ? Vay başımıza gelenler ' amma abartın kanka ya ben istesem dahi böyle hayal kuramam . Hakkaten helal olsun , eski Türk filmlerinin çekildiği yıllarda yaşasaydın kesinlikle başrol senindi yada yönetmenlik . Pakize ' nin dedikleri ile kendi hayal dünyamdan çıkarken , halam hâlâ elindeki büyük kutu ile kapının önünde bekliyordu . Allah Allah niye bekliyor acaba , aha da buldum sanırım ' güzel bir açıklama ' .
Sibel ' le baktığımda yine tırnaklarıyla oynuyordu . Bu da demek oluyor ki birazdan bir yalan daha bulacak , umarım bu seferki de fizikçi ile ilgili olmaz . Endişe ile Sibel ' e baktığımda tek gözünü kırparak  ' sakin ol buldum ben ' işaretini yapıyordu , yada ben öyle anlamıştım .

" Aaa canım abim , ben ona ben evden alırım demiştim ama zahmet etmeyeyim diye buraya kadar getirtmiş . Bizde zaten tam bizim eve gitmek için sizden izin isteyecekdik , hiç gerek kalmadı . Teşekkürler onu da alayım ben . "

Hayır öyle güzel yalan söylüyor ki yeminle ben gerçeği bilmesem Ege ' nin Sibel ' in abisi olduğuna inanacağım o derece . Halam dan kutuyu aldıktan sonra , halama sevimli sevimli bakmaya başladık . Ama eminim ki şu anda trene bakan öküzler gibi duruyorduk . Halamı ikna ettikten sonra koştur koştur odaya geri girdik . Sibel , ağır olmalı ki kutuyu yatağımın üstüne bırakmıştı . Bende daha fazla dayanamayıp Sibel ' in boynuna atladım .

" Yaa ama ben seni yerim , yerim . Sen benim için aşşağıda kaç kere yalan söylediğinin farkında mısın ? Yanımda olduğun ve ne olursa olsun yalanıma birlik olduğun için çook teşekürler ."

O sondaki ' çok ' kelimesini öyle çok uzatmıştım ki nefesim yetmediği için öleceğim sandım bir an . Sibel ' de sarılışıma karşılık vermişti . Ama sonda dediğim gibi gaza gelip boğazını fazla sıkmış olabilirim . Kendini benden kurtarınca

" Ne demek kankam sen gelmeden önce o okulda sadece bir tane kardeşim vardı , senin sayende iki tane oldu . Anlayacağın iki kat fazla yalan , entrika , dedikodu ama en önemlisi mutluluk ... Hem fenamı oldu kız bedavadan hem partiye gidicez hem de elbise sahibi olduk ."

Son dediğiyle kahkaha atarken bir yandan da kutuyu açmaya başlamıştık .  Uzun ve büyük bir kutuydu sanırım kırışmasın diye katlamamışlardı . Salak mısın diyeceğim ama kendime hakaret olmasın diye demiyorum . Bu senin katlayıp attığın tişörtlere , yünlü yatak pijamalarına benzemez kızım . Kaliteli elbiselerdir bakalım çocuk kaç lira verdi bunlara
İç sesim neden her zaman benden daha mantıklı bunu merak ediyordum . En sonunda kutuya zarar vermeden açtığımızda . Çünkü kutu da en az içindekiler kadar güzel hazırlanmıştı . İçinden üç tane elbise , üç tane ayakkabı , küçük bir kutu ve bir de not çıkmıştı . Her şeyden üç taneydi çünkü Ege ' ye Başak ' ın gelemeyeceğini söylemeyi unutmuştuk  . Neyse diyerekten ilk başta notu alıp okumaya başladım .

Merhaba kızlar :)
Öncelikle beni kırmayıp benimle beraber bu organizasyona geldiğiniz için sizlere ne kadar teşekkür ettiğimi anlatamam . Çünkü beni çok büyük bir dertten kurtardınız  , babamdan . O yüzden lütfen bu hediyelerimi kabul edin . Sizin kadar güzel olmasalarda bir şeyler yapmaya çalıştım .
NOT : Bedenlerinizi tam bilmediğim için tahmin etmeye çalıştım umarım olurlar .

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin