Burnuma dolan üçlü koku sentezine kendimi kaptırmıştım . Aklıma Ege'nin davet ettiği partide bizi kurtaran gizemli oğlan gelmişti . O Eray 'dı ...
Emin olmak için sormam lazımdı ama
" Sen miydin o ?"
Gözlerime anlamadım derecesine bakıyordu . Konuyu biraz daha açarak sordum.
" Ege ' nin davetinde bizi polislerden kurtaran sen miydin ?"
Gözlerini kaçırmaya başlamıştı bile . Haklılığın verdiği gülümsemeyle bir daha sarıldım ona ve tabi oda bana .
Benim en merak ettiğim tüm bunları kızlara nasıl anlatacaktım . Yazlık evi başıma yıkabilirlerdi .
Kayalıkların üzerinde biraz daha oturduktan sonra eve geldik . Odanın kapısına kadar bırakmıştı beni içeri girecekken kolumu tuttu .
Ani dönüşle kafam göğüsüne çarpsada canım açımamıştı .
Gözlerimin içine bakıyordu . Her detayı kaydetmeye çalışıyor gibi , bir daha böyle bakma şansı olmayacak gibi." Seni çok seviyorum her şeyi unut ama bunu asla tamam mı ? " dedi .
Gülümsemem genişlerken tamam diyebildim sadece .
Odaya girdiğimde kızlar uyumuştu . Beklediklerini eminim ama biz çok geç gelmiştik . Hızlıca üzerimi değiştirip ikisinin ortasına girip uykuya teslim ettim kendimi . Ama hala korkuyordum sabah uyandığımda tüm bunların rüya olmasından ...
" Asel , Asel kalksana ya anlatacaksın her şeyi . Gecenin ikisine kadar seni bekledik . "
Başak'ın seslenişi pardon haykırışı ile güne başlamıştım . Bir anda aklıma dün gece geldi . Her şey gerçekti rüya gibi ama gerçek.
Nereden başlayacağımı bilmediğim için direk ortasından girdim konuya.
" Eray bana beni sevdiğini söyledi ."
Sibel makyaj fırçasını fırlatıp yanıma uçmuştu neredeyse . Başak ise hâlâ algılamaya çalışıyordu .
"Ne dedin sen Asel . Kendinde misin kardeşim . Eray ' dan bahsediyoruz sana senin yüzünü görmek istemiyorum diyen kişiden "dedi Sibel .
" Evet biliyorum onların hepsini beni kendinden soğutmak için yapmış . Çünkü Meriç ' in benden hoşlandığını biliyormuş ."
İkisi birbirine bakıp odanın içinde deli danalar gibi koşmaya başlamıştı .
" Neyse hadi aşağı inelim gerisini eve gidince anlatırım ."
Beni dinlemiyorlardı bile hâlâ kendi kendilerine bağırıp duruyorlardı . Onları odada bırakıp aşağı inmiştim. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra salona geçtim . Ellerimin titrediğini hissediyordum hala . Eray yumurta yapıyor diğerleri sofrayı kuruyordu .
" Günaydın " dedim . Utangaçlığım sesime yansımıştı .
" Günaydın yenge , yani Asel , Asel günaydın ."
Ege ' ye gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıyordum. Eray ' ın yanına gittiğimde " yardım edeyim mi? " diye sordum .
" Yok güzelim sen sadece otur ."
Asel ben yerdeyim kız kim koydu muz kabukların yere ?
Bilmiyorum Pakize ama fena düştük onu biliyorum.
Dediğini yapmadım tabiki Meriç ve Ege ' ye yardım etmiştim. Kızlarda nihayet aşağı inmişti . Merdivenden düşe kalka , Allah'tan caktirmayın demiştim .
Kahvaltıdan sonra ormana salıncak kurmaya ve son kez piknik yapmaya gittik. . Alışmıştım sanırım yeni Eray'a , bize ...
Her şey mükemmeldi ama ne yazık ki akşam olmaya başlamıştı . Ve bizim yavaş yavaş yola çıkma vaktimiz gelmişti . Eşyaları arabalara koymuştuk , gelirkenkinden farklı olarak Eray ' da bizim arabayla gelmek istedi. Tabi o isteyince Ege durur mu ? Oda istemişti .
Şu anda Sibel arabayı sürüyor yanına Ege binmişti . Ben ve Eray ise arkada müziğin keyfini çıkarıyorduk . Başak ise üç saat boyunca bu kadar aşkın kendisini kötü etkileyeceğini söyleyerek Meriç' le gitmişti .
" Biz böyle dördümüz çok güzel çift olmadık mı , pardon yanlışla oldu ? "
Sabah Ege ' nın yaptığının aynısını yapmaya çalışmıştım . Ege Sibel' le bakarak " öyle olduk yenge öyle " dedi .
Biraz daha zorlasak Sibel kaza yakacak kadar heyecanlanmıştı , yanaklarından belli oluyordu .
Yol uykumu getirmişti , Eray ' ın göğüsune başımı koydum. O kadar rahattı ki , dünyada savaş olsa ben yine bana bir şey olmaz derdim . O kadar güvende hissetiriyordu . Eray,ın saçlarımı okşaması ninni gibiydi ve ben ninniye bıraktım kendimi.
Araba durduğunda etraf karanlıktı
" Ştt sakin ol güzelim buradayım. "
Eray ' ın sesinin gerçekten sakinleştirici etkisi vardı .
" Geldik mi eve ? "
" Bir iki sokak kaldı kaza olmuş sanırım önde bir kaç dakika bekleyeceğiz ."
Eray ' ın açıklaması üzerine geri yatmaya çalıştım ama durdurmuştu beni . Kulağıma eğilip
"Emin ol bende sen uyurken çok huzurluyum ama eve geldik sayılır o yüzden üzgünüm sevgilim yatmana izin veremem ."
Ani kalp krizinden ölme şansım yüzde kaçtı bilmiyorum ama bu çocuk beni kalpten götürecekti öteki tarafa .
Bir şey demeden saçımı falan toplamaya başladım .
" Kızmaz dimi Asel halan farklı arabalardayız diye " dedi Ege .
" Hayır lafını bile edeceğini sanmıyorum " diye yanıtladım .
Eray ' ın aklına bir şey gelmişti sanırım . Ellerimi tutup , ki buna hala alışamamıştım konuşmaya başladı .
"Dikkat et tamam mı Asel ? "
Yine başladık Eray Doğan ve bulmaca setine .
"O da ne demek şimdi Eray ?"
" Dikkat et işte Asel . Herkese hemen güvenme. Yakınlarına bile ."
" Anlayamıyorum seni şu anda ."
" Umarım bir gün bu dediklerimi anlamak zorunda kalmazsın güzelim ."
Şaşkın şaşkın ona bakarken , eve gelmiştik . Onlar yola devam ederken Doğukan sorguya başlamıştı bile . Ama benim şu anda hızlıca banyoya girmem gerekiyordu çünkü yarın okul vardı .
...
Tüm hafta belki de okula geldikten beri geçirdiğim en güzel haftaydı . Eray etrafımda pervane oluyordu . Her şeye yardım etmek istemesi benim yerime kantine gitmesi derslerde kopya vermesi ...
Ege ve Sibel ' de baya yakınlaşmıştı okul sonları kafeye gittiğimizde Ege'de geliyordu . Meriç ' le rahatça arkadaşlığımı devam ettirebiliyordum . Başak ' a üst sınıftan erkek arkadaş ayarlamaya çalışırken Eray ' ın kıskançlıkları bile o kadar harikaydıki yazıya dökülse bile uygun kelimeleri bulamazdım .Kısaca her şey çok güzel geçiyordu her şeyi konuşup , beni sevdiğini söylediği o geceden sonra . Ama bazen suçluluk hissediyordum , vefat eden aileme karşı . Onlar gittiği halde hayatıma normal davranmak , davranmak zorunda olmak bazen kendimi suçlamamı sağlıyordu . Yanlarına bayadır gitmemiş olmakta bunların tuzu biberi olmuştu . Hafta sonu yanlarına gitmeyi aklıma not etmiştim .
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\🖤//////////////////////////////
Selam intikam severler . Saat 01. 32 uykum var bitkin haldeyim . Ama yazıyorum çünkü uykumdan daha önemli olan bir şey varsa oda sizsiniz . Beğendiyseniz yıldıza dokunup yorum yapmayı unutmayın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Genç Kız EdebiyatıHer şeyinizi verdiğiniz, hayallerinizle süslediğiniz hayatınız bir an uğruna yok olsaydı ne yapardınız?..