Bölüm 3

1.5K 123 25
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle hikayeyi önceden yazmışım o yüzden gidişat değişebilir. Bu arada beğenmeyi unutmayın 💜
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Odamda alarmın sesi ile uyandım

"Lanet olsun . Yine okul var tanrım.." diye homurdandım yorganı üstümden atarak alarmı kapattım.
Üstüme siyah kıyafetlerimi giydim. Saçlarımı topladım ve hafif bir makyaj yaptım. Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim.
Küçük sırt çantama bir kaç kitap ve defter koydum. Kol saatini taktım ve telefonuma baktım. Herhangi bir mesaj ya da arama yoktu. Ne güzel bir başlangıç ( !)

İlk dersliğe giderken herkes bana bakıyordu. Gözlerinde hayranlık, kıskançlık, korku ve tiksinme vardı. Bazılarının konuşmalarını istediğimde duyabiliyordum.

"Bu kız yeni gelen olmalı"

"Aynen kurt vampir melezi"

"Oğlum şuna baksana kız bir afet"

"Aynen kanka ama biraz korkutucu değil mi ?!"

Sınıfa girdim çantamı alıp cam kenarına oturdum.
Sınıfta bir kız ve çevresindekiler bana bakıp gülüyorlardı. Cama doğru döndüm.

Kızım aşı olmalı mıyız

Neden

Kuduz olabilir

Bu arada dolunay yarın olacak sanırım

Aynenn

Haha
Hahaha

Hadi ama konuşmaları sinirimi bozuyordu

Bizim sınıfta bunun ne işi var ya

Bi de kendini bir şey sanıyor

"Aklı sıra dağdan gelip bağdakini kovacak"

"Dağdan inen köpecik"

Haha
Hahaaha

Yeni geldi ya bilmez buranın düzenini"

Ona gösterelim buranın düzenini"

"Hay be senin konuşmana"

Ayağa seslice kalktım. Sandalyenin yere düşmesi ile şu yaylana konuşan kızın boğazını tutmam bir oldu.

Yüzüme söylesene sen bir de "

"Kızım kuduz musun sen"

"Sen kendine bak "

"Tam beni ısırmak için hareket etti boğazını daha çok sıktım. "

Tırnağı ile boynumu çizdi.

Ahh

"Buranın düzenini bilmiyorsun tatlım o yüzden çekip git "

"Neymiş buranın düzenini şöyle de bilelim. Kafana göre bir şeyler zırvalayıp durmayın."

"Kim olursun da sen bana bunu söylüyorsun "

"Merhaba ben Defne Kara. Tanıştığıma memnun olmadım "

Eli ile beni ittirecekken hızla kızı alıp duvara çarptım. Duvar göçmüştü biraz. Neyse ki vampir olduğu için iyileştirdi hızlıca kız . Duvara ne olursa olsun umrumda değil.

Arkadaşlarından bir kaçı üstüme gelmeye başladı. Kızı bıraktığımda boynunu tutarak yere düştü.

Birini direk kolundan tutul yere yapıştırdım. Diğeri ise bana tekme attı geriye doğru eğildim ellerim yere değdi ve ben takla attım. Dönen bir tekmeyi suratına attım.
Melez yüzüm ortaya çıktı ve geri çekildiler.
İçeri giren hoca ile hepimiz durduk

"Ne oluyor burada!!"

"Ayağa kalkın çabuk. Odama geliyorsunuz siz üçünüz ve sen!!"
Parmağı ile beni gösterdi.

Yarım saat sonra...
Müdürün odasındaydık ve velilerimiz de yanımızdaydı

"Daha yeni geldin ve yaptığına bak burası bir akademi ."

(Az yapmışım biraz daha vurmalıydım. Ben bilmiyordum söylediğin için müteşekkirim cidden.)

"Sınırlarımı zorladılar ,onlar başlattı."

"Bu beni ilgilendirmez. Vampir olsalar bile iki gün kendilerine gelemezler. Senin için daha kolay olması için vampir bölümüne almıştık ilk başta daha kolay alışman için. Ama ceza olarak bir ay kurt akademisinde derslere gireceksin. "

Defne: "Hayır ama tek ceza alan ben olmamalıyım. Burada kurban benim anlıyor musunuz asıl suçlu onlar"

"Daha ne istiyorsun hallerine bak bir de onlara suçlu diyorsun utanmadan. Burada suçlu kim belli. İlk haftada sıkıntı çıkaran kişi sensin", velilerden biri konuştu.

(Az yapmışım)

"Ne varmış hallerinde eğer iyi olmasaydım beni öldüreceklerdi . Bu nefsi müdafaa. Kurban olarak ne yapsaydım kendimi korumasa mıydım"

"Kızım sakin ol "

"Ne sakın olmasından bahsediyorsun baba baksana suçlu onlar gelip saldırdılar bana üstelik üste çıkmaya çalışıyorlar "

Birinin burnu sarılıydı. Birinin yüzü halen kırmızıydı. Boynunu sıktığım kızın yüzü zaten kireç gibiydi.

Veliler zaten konuşmuş ve karar alınmışa benziyordu.

Onlar da kütüphaneyi toplayacak ve temizleyecek seninle bereber. Şimdi çıkın ve yarın derhal kurt akademisinde derslere başlıyorsun , dedi müdür.

Ya daha ilk zamanda bunlar yüzünden ceza aldım çok sinir bozucu . Kapıyı çarparak dışarı çıktım ve duvara yaslanıp babamı bekledim.
Herkes çıktı ve babam en son çıktı.

Babası :"Kızım dikkatli olmalıydın kızların haline bak . Biliyorum sen bir şey olmadan vurmazsın."

Defne :"Bana laf söylediler"

Babası: "Anlıyorum tabii artık üç hafta kurt akademisinde uslu dur "

Defne: "Evet evet . Bu arada"

Babası :Evet

Defne:Yüzüm kavgada değişti istemeden

Babası:" Ahh melez gücünü kullanmışsın. Bu durumu açıklıyor. Ve dikkatli ol dolunay yarın olacak. "

Defne: "Ne yapmalıyım"

Babası:" Kavgaya karışmaman daha iyi olur kızım."
Defne:" Tamam baba (!)Off ne yapayım öyle dursa mıydım"

Babam okuldan arabayla gitti ve el salladı. Ah ah baba (!)

Kavgadan uzak durmalıydım evet bunu yapabilirim. Yalnız kurt akademisi biraz daha melezlere karşı kötü olabilir. Ne de olsa bir tarafım vampir ne güzel ya.

Odama gittim ve dolabımı düzenledim. Elime kitap aldım ve kitap uyurken uyuya kaldım.

Karakterler için önerileri olan :)
Defne Kara -Melez kızımız
Ateş
Ece - Defne'nin arkadaşı
Aras - Okul sahibinin oğlu
Berk
Can
Kaan
Selim -Aras'ın sağ kolu
Mehmet Kara -Defne'nin babası
Kaya - Aras'ın grubundan
Sarp - Aras'ın grubundan
Selin- Aras'ın grubundan
Ateş - alfa kurt 1
Rüzgar
Beril - Oda arkadaşı
Nilüfer
Mine
Bade
Ceyda
Aleyna

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin