Beni kandıramazsınÖyle mi diyorsun
Üstüme doğru geldi arkamda iki kişi daha vardı. Ağaca doğru koşarak havaya doğru sıçradım. Aras'ın yüzüne tekme attım. Diğerleri üstüne doğru koştu. Ben de havaya sıçramamla yumrukları birbirine geldi. Ben de koşmaya devam ettim. Kuleyi gördüm ve kulenin içine girdim ve merdivenlerden hızla çıkmaya başladım. Burada kimse yoktu hayret. Bı dakika bu ceza almama sebep olan kızdı ve hemen arkandaydı. Daha da hızlandım. Bileğimden tuttu. Koluma iğne vurdu. Kolum uyuşmuştu. Allah kahretmesin. Zehiri enjekte etmişti. Son gücümle beni geçerken tişörtünden tutup geri gelip duvara yapıştırdım. Melez yüzüm istemsizce çıkmıştı. Ve şu an başım dönüyordu . Yukarı kendimi zorlayarak çıktım. Elimdeki bayrağı en tepedeyken havaya tuttum.
Kazanmıştık. Kazandık. Şu an kulenin tepesindeyim ve elimdeki bayrak en yüksekte . Başım dönüyordu ve zehrin etkisine karşı koyamıyordum . Gücüm tükenmişti. Ama son kez gülümsedim gözlerim kapanırken sonrası ise kocaman bir boşluğa düşmek gibiydi.
Devamm
Hayat bazen hem kaybetmek hem de kazanmaktır. Evet oyunu kazanmıştım ama vücudum direncini kaybetmişti ve ben karanlığa teslim etmiştim kendimi. Teslim olmak en nefret ettiğim şeydi. Kim teslim olmak isterdi ki boşluğa ?
Ellerim hiçlikte karanlık ve boşluktaydı. Gözlerimi zorla açmaya çalıştım. Vücudum kalkarken zorlanmıştı. Etraf loş bir aydınlanma ile aydınlanmıştı. Etrafıma baktım. En son kuleden düşmüştüm. Ve sonrası ise boşluk. Ayağa kalkıp bulunduğum odadan çıktım. Koridorda yürüdüm. Koridorun sonunda biri vardı. Elinde bir kutu vardı. Ona yürümeye başladım. O da yürümeye başladı. Hızlandım o da hızlandı. Koştum ama gücümü kullanamıyordum o da koştu. En sonunda camdan dışarı atladı. Ama geride bir not bırakmıştı veya düşürmüştü. Bu kağıtta sadece siyah bir gül vardı. Bu da neydi ? Kim benimle oyun oynuyordu ?O sırada kafam dönmeye başladı. Yere düştüm ve gözlerim yere düşen kağıda bakarken kapandı...
Kulağıma gelen yüksek seslerle neler olduğunu anlamaya çalıştım. Neler oluyordu ? Bu sesler de neydi ? Seslere dikkat kesildim.
Rüzgar gidebilirsin artık
Gerek yok o uyanana kadar duracağım
Ama senin bu kadar süre durduğunu bilmeyecek
Bir önemi yok o zaten beni bilmiyor
Ne demek istiyorsun
Ne demek oluyor bu daha açık konuş Rüzgar
Bunu biliyor olmalısın Ateş . İkimiz de aynı şeyleri hissettiğimizi düşünüyorum
Açık konuş Rüzgar
Yeterince açık sözlerim
Aniden sandalyeden kalkma sesi oldu . Gözlerimi nihayet açabilmiştim. Beni görmediler. Birbirlerinin yakalarından tutuyorlardı. Beni farketmediler. Oturdum acıyla yatağımda.
SIRTIM ?!
Defnee ,dedi Rüzgar
Uyandın ,dedi Ateş
Ne oluyor burada ? dedim ve kafamı tuttum. Rüzgar hemen yanıma geldi ve sırtımdaki yastığı düzeltti ve elimi tuttu.
Seni kaybedeceğin diye korktum
Ateş: Ben doktoru çağırmaya gidiyorum dedi ve hemen geri geldi ve sandalyeye oturdu.
Ateş yanımda sandalyede oturuyordu tepkisizce. Kollarını bağlamış ve sert bir şekilde ellerimize bakıyordu. Elimi yavaşça çektim. Ve aklıma gelen ilk soruyu sordum.Ne zamandır uyuyorum
Ateş: Yaklaşık beş gün oldu
Anladım. En son hatırladığım
Kafamı salladım ve o anları tekrar gördüm sankiEn son hatırladığım kuleden düşmüştüm ama bir iğne enjekte edilmişti bana ceza verilmesine neden olan kız tarafından.
Rüzgar: O kız şu an senin uyanmanı bekliyor ceza almak için . Disiplin kurulu toplanacak
Ateş : O kız buna çok pişman olacak
Doktor : Gençler çıkabilir misiniz
Neden , dedi ikisi de
Doktor : İkinize de güzelce söylüyorum gençler hadi zorluk çıkarmayın lütfen
Zor bir şekilde çıktılar. Neden çıkmışlardı ki ne gerek vardı çıkmalarına
Bana ne enjekte edilmiş
Bilmiyoruz. Ama panzehiri almak kolay olmadı
Nasıl buldunuz panzehiri o zaman
Bilmiyorum onlara sormalısın yalnız ölmemen büyük şans. Zehir ölmene sebep olabilirdi. En azından arkadaşın seni havada tuttu ve arkadaşların panzehiri buldu. Şanslısın..
Arkadaşlarım??
Onlar
Anladım manasıyla kafamı salladım. Her yerim tutulmuştu ve seruma baktım. Doktorun yüzüne tekrar baktım. Yüzü ciddiydi ve neredeyse çok az mimik vardı.
Ne zaman bitecek bu serum
Bir tane daha takacağım dinlenmelisin şimdilik. Bir dahaki sefer bu kadar şanslı olamayabilirsin.
Anlamadım !?
Doktor seruma bir şey enjekte etti. Doktorun kolundaki siyah gülü gördüm. Belki de yanılsamaydı.
Gözlerim tekrar kapanmaya başladı istemsizce . En son duyduğum şey ise belki de bir hayaldi emin değilim.
Her şey yeni başlıyor Melez.
Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Oy vermeyi unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireHayat bazen hiç ummadığınız bir anda değişebilir. Sıradan ve normal hayatın bir cümle ile değişebilir. Size söylenen küçük yalanlar bir anda sizin karşınıza çıkabilir.Belki de siz farkında değilsinizdir. Sıradan ve normal bir hayatın varken bir gün...