Devamm
Saat 11 'i biraz geçiyordu. Elimdeki hafif tozlu eski kitaba baktım . Üstündeki tozu üfledim ve ellerimle deri kılıfındaki desenlere dokundum. Kim bilir kaç kez dokunulmuştu okunmuştu bu kitap . Tam sayfayı çevirirken içinden düşen mektupla dondum olduğum yerde.
Sevgili Büyükannenden
Mektup bırakmıştı bana ölmeden önce. Belki de görüşmediği için pişmanlık duymuştu kim bilir. Ellerimde duran mektubu açtım ve okumaya başladım.
Sevgili Torunum Nilüfer,
Biliyorum bana çok kırgınsın. Son zamanlar senin yanında değildim. Bil ki böyle olsun istemedim. Biliyorum büyükanne ikimizde böyle olsun istemezdik. İlişkimizi neredeyse koparmıştım sırf senin güvenliğin için . Ama bu yetmedi ve seni biliyorlar artık. Kimler diyeceksin bana değil mi? Kimler... Ah nasıl açıklayayım bilemedim. Kimler büyükanne neden beni biliyor. bir gün anlatmam gerekecekti ama sen zaten biliyorsun bunu. Ben neyi biliyorum ki Hani sana masallar ve hikayeler anlatırdım Siyah Gül hakkında onlar gerçek. Nasıl yani hepsi gerçek miydi Ve sen benim güzel torunum her zaman sonunu öğrenemeden uyurdun ve sonunu hep sorardın bana. Evet büyükanne hiçbir zaman da öğrenemedim. Bunun sonunu ben değil sen ve arkadaşların yazacaksınız. Onlar seni bulacak yakında merak etme. Ben yani biz sana ve sizlere güveniyoruz. Bizim bilmeyerek yarattığımızı siz düzelteceksiniz. Siz neyi yarattınız büyükanne Dikkatli ol Nilüfer. Sana güveniyorum.
Elimdeki mektubu masaya koydum. Kanepeye oturdum . Belki de mektubu defalarca okumuştum. Ama sonuç yine aynıydı.
Zilin çalmasıyla irkildim . Kim gelmiş olabilirdi ki? Yavaşça kapıyı açtım ve bana dikkatlice bakan yüzlere baktım. Bu tanımadığım yabancılar da kimdi ? Siyah Gül mü yoksa büyükannemin bahsettiği kişiler miydi ?
"Onlar seni bulacak yakında " bu kadar yakın zamanda bulmuş olabilir miydiler ?
Kapıyı yavaşça açtı ve karşısındaki üç kişiye baktı.
Nilüfer: Kime bakmıştınız ?
Ateş: Biz Ayfer Yılmaz'ın torunu Nilüfer 'e bakmıştık.
Neden ki yoksa siyah gül mü bu gelenler
Nilüfer: Niçin sordunuz
Rüzgar: Bize güvenebilirsin. Aynı taraftayız. Siyah Gül'ün üyesi değiliz
Kız kararsız bir şekilde bize baktı.
Nilüfer: Ben Nilüfer. İçeri geçebilirsiniz
İçeri geçtik ve kız kapıyı kapattı. Ve bizi salona götürdü.
Nilüfer: Evet sizi dinliyorum
Defne: Ben Defne melezim , Rüzgar ve Ateş de alfa kurt. Belki biliyorsun ki siyah gül bizimle iletişime geçti. Biz de birlik olmaya karar verdik. Ve senin de bizimle olmanı istiyoruz
Nilüfer: Ben bilmiyorum. Büyükannem mektubunda bahsetmişti sizden
Ve böylece artık ben de onlar ile birlikteydim. En azından artık aile diyebileceğim bir yerdeyim büyükannemin gidişinden ve ölümünden sonra en azından.
Güçlerim büyükannemden gelmişti : Büyü ve kurt güçlerine sahiptim.
Büyükannem güçlerimi ve kendi güçlerini hep saklamıştı. Çünkü biz insanların içinde sıradan ve normal olmalıydık. Ama ilk defa bugün bu konu hakkında kapıma bu üç kişi gelmişti. Ve ben artık onlardandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireHayat bazen hiç ummadığınız bir anda değişebilir. Sıradan ve normal hayatın bir cümle ile değişebilir. Size söylenen küçük yalanlar bir anda sizin karşınıza çıkabilir.Belki de siz farkında değilsinizdir. Sıradan ve normal bir hayatın varken bir gün...