Bölüm 2

1.6K 144 21
                                    

"Defnee hadi uyan " diye seslenmesiyle uyandım.

Defne :Beş dakika daha dedim yorgun bir şekilde.

Beril :Defne , hadi geç kalıcaz. dedi üstünü giyinirken.

Hı hı tamam dedim battaniyeye tekrar sarılarak.

Beril :Sen bilirsin beşe kadar kalkmazsan olacaklara karışmam

Bir

İki

Üç

Dört

Beeş

Aniden kalktım. Elinde bir bardak su vardı. Üstüme dökülmesine az kalkmıştı.
Beril: Günaydın uykucu

Günaydın Beril ,dedim esneyerek.
Ona baktığımda Beril üstünü giymiş saçlarını düzleştiriyordu. Ben de hemen kıyafetlerimi alıp banyoya gittim. Siyah bir etek , siyah tişört ve siyah hırkam ile siyahlara bürünmüştüm. Elimi yüzümü yıkadım. Kıyafetlerimi kirlilerin içine attım.

Beril makyajını yapmış yatağında oturmuş telefonuna bakıyordu.

Ben de saçlarımı taradım. Saçlarım zaten düz olduğu için uğraşmama gerek kalmamıştı. Vişne rengi rujum , siyah eyelenir , hafif allık ve göz altlarıma kapatıcı sürdüm.

Siyah deri ayakkabılarımı giydim. Boynumda uzun, içi işlemeli gümüş kolyeyi içime koydum. Okul armama baktım. Kırmızı desenliydi. Ama içinde mavi desenler de vardı. Sanırım bu bana özeldi. Çünkü okula geldiğimde diğer öğrencilerde yoktu.

Beril :Acele etmemiz gerek. Ders beş dakika sonra başlayacak.

Tamam diyerek son kere aynaya baktım.
Elime siyah tokamı taktım. Odadan çıktık. Bahçede hala öğrenciler vardı. Hemen okulun içine girdik. Beril dolabımı gösterdi.

Beril: Ders programın yazıyor dolabın içinde. Ona göre kitaplarını alırsın.

O da kitaplarını almaya gitti.

Dolabı açabilmek için parmak izi okuyucuya elimi koydum. Dolabın üstündeki ismim yeşil oldu. Dolabı açtığımda Beril'in dediği gibi ders programım dolabımın içinde dokunmatik ekranda yazıyordu.

Salı günü
İlk ders Vampirler tarihi

İkinci ders Vampirler tarihi

Üçüncü ders Beden eğitimi

Dördüncü ders Beden eğitimi

Beşinci ders Karanlık büyüler

Altıncı ders Seçmeli ders

Vampirler tarihi ve karanlık büyüler kitabımı aldım. Dolabımı kapattım. Kafamı kaldırdığımda yine onu gördüm. Gözleri gözlerim ile kesişti. Gözlerimi kaçırdım. Hemen Beril'i gördüm ve onun yanına gittim. Sınıfa girdik ve yerimize geçtik.

Hoca :Evet çocuklar. Bugün sizlerle vampirler tarihine giriş yapacağız. Bu arada okulumuza bir melez gelmiş. Kendini tanıtır mısın ?

Ben Defne Kara. Buraya İstanbul'dan geldim. Annem mimar , babam da mühendis. 17 yaşındayım.
Başka bir sorunuz var mı?

Hoca: Hayır teşekkür ederiz.

Herkes beni inceliyordu. Ve aralarında fısıltılar halinde konuşuyordu.

Derse geçiyoruz.
Vampirler ne zaman ortaya çıkmış, onları etkileyen veya tetikleyen faktörler falan bahsetti.
İkinci derse işe

Vampirler tarihi kitabınızdan sayfa 25 ,26 ve 27 yi açın ve özetini çıkarın.

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin