Sabah güneşin ışıkları ile uyandım. Okul formalarımı giydim , çantamı aldım ve aşağıya indim. Ateş ve Rüzgar da okul formalarını giymiş beni bekliyordular.
Defne :Günaydın
Ateş:Günaydın
Rüzgar: Günaydın Defne
Defne :Ee okula nasıl gidiyoruz
Ateş: Arabayla gidelim. Hem birlikte gitmiş oluruz bu sayede hem dikkat çekmemiş hem de konuşabiliriz şu Siyah Gül hakkında.
Defne: Tamam olur
Çantalarımızı aldık ve arabaya doğru gittik . Ateş sürücü koltuğuna geçmişti. Rüzgar bana sırıtarak baktı ve kapının kolunu tuttu.
Defne: Rüzgar öne ben otursam
Rüzgar: Yoo ben oturacağım
Defne :Yaa hadi ama lütfeeen
Rüzgar: O bakışlarını üstümden çek Defne .
Defne: İyi be tamam arkada otururum .
Ben bu sefer arkada oturmak zorunda kalmıştım. Kollarımı bağladım ve kafamı cama doğru çevirdim. Ara sıra onlara doğru bakıyordum. O sırada aynadan bana bakan Ateş ile giz göze geldim. İkimizde hemen başka yere baktık.
Defne okuldaki kütüphaneyi araştırabiliriz ne de olsa eski kitapların arasında olabilir aradığımız kitaplar
Defne:Mantıklı Rüzgar. Öğle arası gidelim
Rüzgar:Tamam
Okula kısa bir süre sonra vardık . Artık aşırı dikkat çekmiyordu üçümüzün birlikte okula gelmesi. Ama hala farklı karşılanıyordu. Ama artık alışmıştım alışmıştık. Alışmak zorundaydık.
Öğle arası
Herkes sınıftan neredeyse çıkmıştı bizim dışımızda pek fazla kişi yoktu.
Okulun kütüphanesine gittik.
Hey bir şey soracağım
Sor
Vampir akademisimde bilgi bulabilir miyiz? Orada da kütüphane olmalı
Defne :Aslında oraya bakabiliriz
Ateş:Tabii ikimize de hoşgeldiniz derler Rüzgar. Nasıl izin alacaksın
Rüzgar: Kim dedi izin alacağımızı
Defne:Nasıl yani
Rüzgar: Gizlice gireceğiz. Bu hafta cezası bitecek Defne'nin. Bizi içeri o alabilir.
Defne: Tamam yarın cezam bitiyor. Tabii ceza denilir mi bilemiyorum ama ?
Kütüphaneye girdik pek kişi yoktu birkaç kişi kitap iadesi için gelmişti. Onlar da gitti kısa bir süre içinde. Yaşlı görevli yanımıza geldi.
Görevli:Ne istemiştiniz çocuklar
Efendim ödevimiz vardı. Siyah gül hakkında bilgi alabilir miyiz?
Görevli: Siyah gül mü?Öyle bir şey yok. Bunlar korkutmak için uydurulan şeyler
Nereden çıktı bunlar? Bunlar gizli bilgi veremem. Öğrenirseler başım belaya girer.
Rüzgar: Efendim bize bilgi verir misiniz lütfen
Açıkçası pek bilgim yok ama onlara bulaşmayın. Çünkü onlar peşinde olduğu kişileri her zaman yok eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireHayat bazen hiç ummadığınız bir anda değişebilir. Sıradan ve normal hayatın bir cümle ile değişebilir. Size söylenen küçük yalanlar bir anda sizin karşınıza çıkabilir.Belki de siz farkında değilsinizdir. Sıradan ve normal bir hayatın varken bir gün...