Bölüm 7

1K 106 6
                                    

iki gün içinde yarış için geçmiş yarışmaları araştırdım ve okudum. Yarışa katılacağım için tüm iki gün içinde antrenmanlarımı arttırdım. En son koşarak duvardan havaya takla attım ve önümde aniden duran kişiye baktım.

Ateş ne var

Sence biraz fazla çalışmadın mı

Yeteneklerimi yeni öğreniyorum ve gelişmesi gerek

Orada tek değilsin takımız

Yine de ben iyi olmalıyım

Pekala mola vermeye ne dersin
Elindeki suyu verdi . Suyu aldım ve hepsini içtim ve salonun sonundaki kutuya fırlatıp içine girmesini sağladım.

Tamam sanırım mola verebilirim kısa bir süreliğine.

Devam...

Kurt okulunda derslere daha çok giriyordum. Aslında daha çok antrenmandaydım. Tabii ki buna kurt akademisi müdürü sağolsun çok destekliyor.Benim olduğum grupta Ateş de vardı ve bazen onunla karşılaşıyorduk.

Vampir akademisinde derslere girip hemen çıkıyordum. Orada durmadan direkt antrenmana gidiyordum , neredeyse full antrenmandaydım. Ateş ve Rüzgar ikisi de bana antrenmanlarıma yardım ediyordu. Onlar da çok çalışmıştı ve bugün yarışma günü gelmişti. Şimdi nerede miyim yatağımda uzanıyorum . Yaklaşık yarım saat kalmıştı. O sırada telefonum çaldı ve mesaj geldi.

Ateş
Ada aşağıdayız gel

Telefonumu aldım üstümde kotum ve üstümde askılı kıyafet vardı . Beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Kapıyı açtığımda Rüzgarı gördüm.

Rüzgar sen de aşağıda onlarla değil miydin

Seni bekledim

Hadi gidelim

Onun üstünde de kot ve tişört var. O da sportif giyinmişti. Aşağıya hızlıca indik . Diğerleri de hazırdı. Hep birlikteydik. Müdür yanımıza geldi.

Hazırız sanırsam.

Her zaman
dedi gruptan biri

Pekala o zaman. Vampir akademisi ile yarışmaya gidebiliriz.
Herkes servise bindi ve yarış alanına gitmeye başladık. Dışarı bakmaya başladım. Bir süre sonra geldik. Burası ormanlık bir yerdi. Vampir akademisi yarışmacıları gelmiş bizi bekliyordu. Biz de hızlıca servisten indik.
Bize selam verdi oranın müdürü ve öğretmenleri. Bizim öğretmenler ve müdür selam verdi. Biz iki yarışmacı takım birbirimizi süzüyorduk ve bakışlarımız bu yarışmanın sadece eğlence olmayacağını söylüyordu.

Aradaki gerilim hissedilir düzeydeydi.

Vampir akademisi müdürü sayesinde bakışmalarımız arasındaki gerginlik biraz olsun dağıldı.

Evet arkadaşlar öncelikle yarışa hoşgeldiniz diyorum. Bu yarışta kuralları biliyorsunuz yarışı sizlerle paylaşacağız. Bu bir grup yarışıdır. Ve kuralları çiğnerseniz iki yarışa katılamazsınız.

Herkes onaylarcasına baksa bile karşı takımın bir planı var gibiydi ya da birden fazla hileleri var gibiydi. Oldukça rahatlardı. Düşüncelerini okumaya çalıştım ama yapamadım. Ateş'in sesini kafamda duydum.

Boşuna zihin okumaya çalışma.

Neden okuyamıyorum

Çünkü her iki tarafta korunma büyüsü yaptı.

Ama biz konuşabiliyoruz

Yani istisnai bir durum diyebiliriz

Anladım

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin