Arkadaşlar bölümlerin daha güzel ve daha hızlı gelmesi için önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Kitabın bitmesi ya da ikinci bir kitabı çıkmasını konusundaki düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
Bu arada önceki bölüme yorum gelmedi. Kitabın gidişatının belirlenmesi için cevaplarsanız çok iyi olur.
Eğer spoiler istemiyorsanız alttaki siyah kesiti okumayın canlar. Çünkü diğer bölümle ilgili spoiler içerir
Bir daha ki bölümden kesit
Değişim yolda gün sonsuza dek süremez ama gece korkunç ve acımasız olacaktır. Senin ölümünün bir gözü mavi diğer gözü kırmızıdır. Gelip huzurunuzu alacak. Ve havuzları kan ve göz yaşları ile dolduracak. Bir kez olanlar ikinci kez olacak , dedi canlanan heykel.Ayfer Yılmaz - Nilüfer' in büyükannesi
Metin Ataç - Ateş'in büyükbabası
Murat Ünal - Rüzgar'ın büyükbabası
Nermin Candar - Defne'nin büyükannesi
....Elleri masada boşluğa bakıyordu genç adam. Elindeki içki bardağını tekrar doldurdu. Bardağa baktı sıkıntıyla. İçinde bilmediği bir sıkıntı vardı. O sırada istemsizce eli kolyesine gitti. Ve gözleri aniden karardı. Elindeki bardağı sertçe masaya koydu. İstemsizce
Efendim beni istemişsiniz
Aras'ı takip et ona biraz daha dikkat et
Bir sebebi var mı efendim? Üzgünüm sorgulamamalıydım.
Tamam çıkabilirsin.
Will uzun koridorda hızla yürürken siyah hırkası yere kadar değiyordu. Yüzü ifadesiz ve ciddiydi. Boynundaki kolyeye elini koydu. Ve ilerlemeye devam etti. Hafifçe arkasına döndü ve karanlık koridora baktı.
Selim
Genç adam büyük kitaplıktan aldığı birkaç kitap ile masaya ilerlerken içindeki sıkıntı artmıştı. O sırada gözleri karardı ve kitaplar yere düştü. Elleri ile kitaplığa tutundu.
"Karanlık koridorda ilerleyen hızlı adımlar , bir sürü siyah pelerinli kişiler... Onu takip et ... Bir sebebi var mı ... Üzgünüm sorgulamamalıydım .... Kapının kapanışı ... Kupanın sertçe masaya konması " ile genç adam gözlerini açtı.
Noluyor böyle ? Yere düşen kitaplarını aldı ve sersemce masaya oturdu. O sırada kütüphanede rafın arkasında birini farketti
Hızla ayağa kalktı
Onun ayağa kalkması ile o kişi kayboldu.
Kimsin sen
Adam arkasına bakmadan bir an için durdu ama sonra kapıdan hızla çıktı ve Selim ona yetişemedi. Selim geldiğinde o çoktan kaybolmuştu.Selim geri döndü ve huzursuzca masasına geri oturdu. Birini gördüğüne emindi ama kim olduğunu bilmiyordu. Belki de yorulduğu için hayal görmüştü. Kitabını açtı ve okumaya başladı.
Aras
Tik tak .. tik tak...tik tak.. Loş ışıkla aydınlanmış odadaydı. Ev o kadar sessizdi ki ölümü hatırlatıyordu. Evet aynen öyle ölümü çağrıştırıyordu. O bir saf vampir olduğundan yüzyıllarca yaşayabilirdi ama onun bu umurunda değildi. Sahi yaşamak neydi nefes almak üşümek kan içmemek hızlı yorulmak nasıl bir duyguydu . Onun bir seçim şansı olmamıştı o böyle doğmuştu. Herkes uzun yaşamak istiyordu ama bilmiyordular ki kaç kişinin öldüğünü gördü kaç savaşa katıldı yada katılacaktı. Belki de bir gün aniden , suikast ya da düelloda, ölecekti.Zamanın geçip geçmemesinin bir önemi yoktu . En azından eskiden öyleydi. Şimdi yaşaması için bir nedeni vardı. Uğruna yaşayabileceği bir şey vardı. Elindeki içkinin son yudumunu içti ve masaya koydu. Ayağa kalktı elleri ceplerinde ve camın önünde dikildi. Ormanın yeşilliğin göz alıcı manzarası enfes görünüyordu. Bir süre sonra büyükbabasının kitaplığından rastgele bir kitap aldı ve okumaya başladı. Kitapta elle sonradan yazılmış notu gördü.
Seni seviyorum ve her zaman seveceğim hayatımın aşkı ...
Kimdi bu sevdiği kişi ? Büyükannesi miydi acaba? Yoksa başka biri miydi ?
Yok daha neler , dedi istemsizce sesli söyledi. Kapının tıklatılması ile kitabın arasına ayraç koydu ve çalışma masasının üstüne bıraktı.
Girebilirsin
Müsait misin Aras
Tabii gel Defne
İstersen kahve yaptım birlikte içelim
Olur otur hadi
Elinde tuttuğu buharı tüten kahvelerden birini aldım ve kahvenin kokusunu içime çektim.
Nasılsın Defne
Fena değil , dedi kahvesine bakarak.
Ee buraya gelmenin bir sebebi var mı Defne
Gözlerini kahvenin tüten dumanından çekti ve gözlerime baktı.
Bilmiyorum bir nedeni olması mı gerekli yoksa yanına gelmen için
Yok hayır ondan demedim. Yani pek gelmezdin diye söyledim. Bir sorun yoktur umarım.
Yani biliyorsun ki hep aynı şeyler aynı sorunlar .
Anladım.
Sen nasılsın peki Aras
Bilmiyorum karmaşık . Biraz acı biraz öfke biraz mutlu biraz huzurlu biraz güç hissediyorum desem. Hepsini aynı anda yaşıyorum sanki.
İlginç, dedi gülerek.
Sen ne yaptın bugün
Farklı bir şey yapmadım. Şu ara tatilin keyfini çıkarmak için planlar yapmıştım aslında ama hepsi suya düştü
Mesela planların özel değilse anlayabilirsin
Yani pek özel şeyler değil. Sıradan ara tatil planları ailemin yanına gidebilirdim ama onlarla iletişim kurmuyorum uzun süredir , bazı tarihi yerleri gezecektim onlar kaldı bir de şu kehaneti araştıracaktım bazı saptadığım yerlerde.
Nasıl yani saptadığım yerlerde derken
Emin değilim. Bazı ilüzyonlar görüyorum ya da ayakta hayali şeyler.. Ve şey ben de bunları araştırdım. Ve bir kaç yer saptadım.
Ve bunu bize söylemedin
Off Aras. Cidden sırası değil
Sırası değil mi Defne ? Emin misin bu kadar önemli bir şeyi anlatmadın bana bize
Nasıl anlatayım ki bunları daha yeni saptadım. Zaten okul zamanı da hop gidelim diyip gidemezdik.
Tamam Defne. Peki bunu anlatmayı düşünüyor musun diğerlerine de
Sıkıntılı bir şekilde nefesini verdi.
Bahsetmemiz gerekiyor
Tamam o zaman. Sana bir şey soracağım
Sorabilirsin
Neden ilk bana söyledin ya da ilk bana mı söyledin ?
İlk sana söyledim. Nedenini bilmiyorum . Bu arada artık geç oldu ben gidiyorum.
Tamam. Yarın bunu konuşalım hep beraber tamam mı
Tamam Aras.
İyi geceler Defne
İyi geceler ,dedi ve odadan çıktı.
Bölüm sonuna geldik. Bir hayli uzun bir bölüm oldu .Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum. Beğenmeyi unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireHayat bazen hiç ummadığınız bir anda değişebilir. Sıradan ve normal hayatın bir cümle ile değişebilir. Size söylenen küçük yalanlar bir anda sizin karşınıza çıkabilir.Belki de siz farkında değilsinizdir. Sıradan ve normal bir hayatın varken bir gün...