Kurt okulunda derse başlamıştık. Dersi dinliyordum yoksa diğerlerin düşüncelerini duyuyordum ve bu çok can sıkıcıydı.
KURT ADAM EVRİMİ BAŞLIYOR...
Eğer bir kurt adam tarafından ısırılan bir insan bu yara sonucu iyileşirse ilk dolunay ile birlikte kurt adama dönüşmeye başlar. Evrim süreci her zaman sancılıdır. Tırnaklar düşer yerine pençeler uzar. Omurilikten başlayan farklılık tüm vücudu kaplar. Yüzünde ve vücudunda tüyler çıkmaya başlar. Ağız şekil değiştirir ve öne doğru uzayan çenede avını parçalayıp lokma lokma yutmasını sağlayacak 42 diş çıkar. Kurt adamlar çok güçlü canlılardır. Genellikle içgüdüsel olarak en huzurlu olacakları yere ormana koşarlar. Şafağın sökmesi ve gündüzün geceyi kovalamak için koşmaya başladığı sıralarda genellikle çırılçıplak ve kan içinde uyanır insan. Hiçbir şey hatırlamıyordur üstelik elleri ve ağzı kan lekeleri içindedir. Kendi kanı olmadığını anlayan şaşkın insan evine ulaşmak için var gücü ile koşar ve gece ne olduğu ile ilgili gizemin içini kemirmesinin sonucu kabus dolu rüyaların pençesinde günden güne erir.
Ders bitmişti ve ben de bazı notlar almıştım. Bu biraz korkutucuydu. Hadi ama tamam ben bir melez olabilirim. Fakat vampir tarafım var ve üstelik ben bir melezdim. Ve bu şey olayı ısırılma olayı ben de olmamıştı nasıl yani ben de dolunayda dönüşecek miydim? Çok acılı gibiydi bu süreç ve ben dönüşmek istemiyordum. Hadi ama kim acılı bir dönüşüm ister. Her neyse bunu düşünmek istemiyorum.
Birinin bana baktığını hissettim ve arkama döndüm. Biri benim onu farketmemi bile takmadan gözlerimin içine baktı.
Düşüncelerini okumaya çalıştım ama okuyamadım. Sanki biri de benim beynimi zorluyordu. Bı dakika o da düşünce okuyabiliyordu.
Düşüncelerimden uzak dur
Bunu bana diyen kişi aynısını bana yapıyor
Nasıl ya biz telekenizi yapıyoruz
En azından biri ile konuşabiliyorum telekenizi ile
Git kafamdan
Emin misin
Evet
Önüme döndüm. Gözlerimi sımsıkı kapattım ve kafamı salladım. Ayağa kalktım ve lavaboya doğru gittim . Lavaboya girdim ve ellerimi yıkamaya başladım. Ellerimi kuruladım ve cama doğru baktım kendi yüzüme. Dişlerim kaşınıyordu . Hafifçe hırladım . Derin bir nefes aldım . Ve elimi lavaboya yasladım. Acaba kurt yönüm kendini göstermeye mi başlamıştı? Ama ben kurt adam tarafından ısırılmadım ki. Bu psikolojik olmalıydı . Ben iyiyim. Burada ceza yüzünden duruyorum. Karnım acıkmıştı. Ve canım çok feci şekilde kan istemişti.İyi de burada kan bulunmazdı ki. Peki ya vampir akademisi? Nihayetinde sadece kan alacaktım depodan.
Hızla diğer akademiye koştum. Sanki ışınlanmıştım. Şu an akademideydim. Ve derse 10 dakika kalmıştı. Pekala bu yeterli bir süreydi benim için. Orada duran sektere doğru yöneldim. Beni tanımıştı. Melez üniforması sayesinde anladı .
Cezalısın ve dersin burada değil.
Acıktım ve kan deposuna gitmeliyim
Görevli: Buna izin veremem
Gözlerimi ona kitledik ve sorgularcasına sordum
Defne :Emin misin? Kan deposuna gitmeliyim ve beni götürürsün değil mi
Görevli: Tabii ki
Vay be demek yönlendirme gücüm de vardı. İlginç..
Depodan iki poşet kan paketi aldım. Kapıyı kilitledi ve anahtarı aldığı gizli yere koydu.
Defne:Teşekkür ederim
Görevli: Önemli değil
Yukarı çıktık onun yüzüne dikkatlice baktım. Elimdeki paketleri ceketimi koydum. Gözlerine sabitledim gözlerimi.
Defne :Bu yaptığın iyiliği unut
Görevli: Tamam unuttum
..Kafasını salladı ve yerine geçti.
Görevli:Evet ne istemiştin? Dediğim gibi buraya giremezsin.
Defne:Üzgünüm şimdi gidiyorum
Kafasını salladı ve başını tuttu. Ne yapayım bunu yapmalıydım.
Dışarı çıktım ve saate baktım . 5 dakika kalmıştı. Ormanlık bölgeye girdim. Ormanda bulunan taşın üstüne oturdum. Elimdeki kan paketini kafama diktim. Kendimi daha dinç hissetmiştim. İki paket de hemen bitmişti. Ayağa kalktım. O sırada aniden biri çıktı arkamdan.
Rüzgar: Bu çok iğrençti
Defne: Sen beni mi izliyordun
Rüzgar:Aslında hayır. Hava almak için buradaydım ve seni gördüm. Bu arada ben Rüzgar
Ben Defne .Sana bir şey soracağım nasıl benimle zihinsel iletişim kurdun?
Rüzgar: Şöyle ki biliyorsundur ki alfa kurtlar var aramızda ve ben de onlardan biriyim.
Defne:Senin dışında biri var mı
Rüzgar: Biri daha var
Defne: Kim
Rüzgar: Önemli değil neyse zil çalacak ve ben gidiyorum
Defne :Pekala
Ondan daha hızlıydım ve sınıfa hızlıca koştum. Saniyeler içinde belki de saliseler içinde sınıfta yerime geçtim.
O da benden yaklaşık bir kaç dakika içinde geldi.
Bu kadar hızlı nasıl geldin
Melezim unuttun mu
Dışından güldü. Bir iki kişi ona baktı ama önüne geri döndü. Sonra sınıfa bir kız geldi.
Arkadaşlar beklediğimiz yarışma geldi !!
Oha
Ciddi misin
Şartlar ne
Bu yıl biz kazanacağız
Kesinlikle bu sefer acımayacağız onlara
.......
Ne yarışıydı bu kadar ciddi ve önemli olan?? Kimle olacaktı ne şartıydı??
Herkes bir ağızdan konuşuyordu ve ben sadece kafamı sıraya koydum. Başım ağrımıştı seslerden dolayı.
Kafamda bir ses duydum bu Rüzgar değildi. Başka biriydi. Demek ki diğer alfa iletişim kurmuştu.
Melez kız sen de katılacak mısın yarışmaya??
Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum :)
Beğenmeyi unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez
VampireHayat bazen hiç ummadığınız bir anda değişebilir. Sıradan ve normal hayatın bir cümle ile değişebilir. Size söylenen küçük yalanlar bir anda sizin karşınıza çıkabilir.Belki de siz farkında değilsinizdir. Sıradan ve normal bir hayatın varken bir gün...