Bölüm 33

135 11 121
                                    

......

Üstümü değiştirmeye gittim. Banyoya gittim ve küvete girdim. Kokulu ve köpüklü ılık suda bir süre durdum.

İçimdeki sıkıntı azalmış olmasına rağmen bitmemişti. Başım hafiften ağrıyordu şu an .

Banyodan çıktım ve giyindim. Siyah tayt ve salaş bir tişört ve hafif kalın bir hırka giydim. Aşağıya indim ve salona oturdum. Camdan dışarı bakarken baş ağrım artmıştı. O sırada ilüzyon görmeye başladım.

Tik tak tik tak ... Seni bekliyorum Melez. Beni bulabilecek misin haha ha ..

Yüzünü göremediğim adama içten içe nefret duydum. Neydi bu bir şaka mı yoksa tehdit mi ya da bir uyarı mıydı ?

Odama çıktığımda tam odama girecekken aklıma Ateş geldi. Acaba nasıldı ? Islanmıştı ve hırkasını bana vermişti. Off bir beni dinlese. Odasına gittim. Kapıyı tıklattım. Cevap gelmeyince odaya girdim. Ateş yatağında yatıyordu.

Ateş , diye seslendim hafifçe .

Defne, dedi zorlukla

Yanına gittim. Ateşi çıkmıştı. Ve bilinci yerinde değildi. Ne yapacaktım şimdi ? Evdeki herkes şimdi yatmış olmalıydı. Onu zorla kaldırdım ve odasındaki banyoya götürdüm.

Ateş: Defne banyoya girmek istemiyorum

Defne: Ateş beni kızdırma ben sana söylemiştim ateşin çıkar diye

Ateş: Senin yüzünden girdim

Defne: Niye peşimden geldin ki ya bak hasta oldun

Ateş: Kaybedeceğim diye korktum gitme.. lütfen

Suyun altındaydı ve ben de karşısında duruyordum. Beni de kendine çekti ve bana sarıldı.

Defne: Ateş ıslanıyorum

Ateş: Hıhı

Bir süre suyun altında durduğu için ateşi düştü. Üstü ıslanmıştı . Kıyafetlerini nasıl yapacaktım ki . Bunu düşünmemiştim.

Defne: Kıyafetini nasıl yapsak ki

Ateş: Ben üstümü değiştiririm

Arkamı hemen döndüm. Bir süre sonra Ateş'in sesi gelmeyince yavaşça seslendim

Defne: Ateş giyindin mi
Bak arkamı dönüyorum ona göre

Ses yoktu. Arkamı döndüğümde şortu ile yatakta yatan bir adet Ateş gördüm.

Defne: Ateş giyinmek dediğin bu mu ya üstün ne olacak

Ateş: Giymeyeceğim gerek yok

Defne: Off seninle işimiz var

Uzun kollu kıyafetini kafasından zorla geçirdim.

Ateş: Uyumak istiyorum.

Defne: Tamam ben gidiyorum o zaman.

Gitme kal yanımda lütfen ,dedi ve aniden belimden yakaladı uyku sersemi olmasına rağmen sıkıca tutmuştu. Bana sarıldı ve uyumaya devam etti. Kalkamadım. Ve ben de kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah erkenden uyandım. Kollarıma sarılan bir kol gördüm. Kolunu çektim ama tekrar kolunu belime koydu. Sıkı tutmuştu ve bırakmıyordu.

Ateş

Beni bırak

Hıhı

Beni dinlemiyorsun değil mi

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin