Bölüm 23

223 31 28
                                    

Yeni bölüme hoş geldinizz
Önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum

Seviliyorsunuz

Devamm

Saat neredeyse 12 olacaktı o sırada havai fişek gösterisi oldu . Şaşkınlıkla gökyüzüne baktım. Onun ise gözleri benim yüzündeydi. Yanağımdan aniden öptü . Bazıları dışarıya bakıyordu. Gökyüzündeki havai fişek gösterisine . Kısa bir süre sonra bitti gösteri. O sırada ışıklar gitti ve bazıları çığlık attı. Işıklar geri geldiğinde Nilüfer hızla yanıma geldi.

Nilüfer: Defne biri bunu sana bırakmış.

Ateş: Bu da ne böyle

Defne: Bilmiyorum Ateş

Kime - Defne Kara

İyi ki doğdun demek çok isterdim Melez. Ama diyemedim . Eğer siyah gül hakkında daha çok bilgi istiyorsan sana yolladığım adrese gel. Tek başına gelmelisin. Hata yapma.

Aras: Bu kişi de kim ?

Nilüfer : Bizimle kim oyun oynuyorsa bu oyun olmaktan çıktı.

Nilüfer : Defne tek mi gideceksin yoksa..
Düşünmüyorsun değil mi bunu

Defne: Bilmiyorum

Ateş: Tek başına gidemezsin

Defne: Ne yapmalıyım peki

Ateş: Bilmiyorum

Aras: Defne buna izin vermiyorum

Defne : Kimseden izin aldığım yok zaten

Elimdeki zarfa baktım . Kimse bir şey diyemiyordu. Hepimiz birbirimize baktık. Ve günün sonundaki bomba patlamıştı.

Hem de partinin sonunda güzel bir sürpriz olmuştu. Hepimiz gerilmiştik ve sinirlerimiz bozulmuştu. Kimseye belli etmemeye çalıştık . Zaten saat geç olduğu için herkes vedalaşıp ayrıldı.  Biz de eve geri dönmek için arabaya bindik. Aras da arkadaşları da okuldan bizle çıktılar.

Arabaya bindik ama hepimiz gergindik.  Ateş bana dikiz aynasından bir kaç kere bakarken göz göze geldik. Yapma diyecekti kızacaktı belki de bağıracaktı ... Ama hiçbirini yapmadı. Elinin eklem boğumları bembeyaz olmuştu. Arabayı aniden durdurdu .  Direksiyona sertçe yumruk attı.

Ateş: Lanet olsun

Nilüfer ve ben irkildik

Rüzgar: Noluyor Ateş sakin ol

Ateş: Sakin mi olayım yani nasıl olabilirim. Yanımıza kadar gelmişler kendi yerimizde tehdit ediliyoruz. Nasıl böyle bir şey olabilir

Rüzgar: Bu soruyu yanlış kişilere soruyorsun

Ateş: Defne bir şey söylesene

Defne: Ne diyeyim Ateş. Tehdit edildiğimizin farkındayım. Ama yeter tamam mı

Nilüfer: Yeter artık

Ateş: Neye yeter bunlar ha hayatımız karardı resmen . Normal olmayan hayatlarımız dibe batıyor daha da.

Kapıyı açtım ve onlara döndüm.

Defne: Ben gidiyorum

Defne: Nereye gidiyorsun Defne

Defne: Lütfen sadece yalnız kalmam gerek.

Nilüfer: Tamam seni bekleyeceğim evde

Defne: Bekleme Nilüfer bu gece ben eve gelmiyorum. Ha bu arada kararıma saygı duyun.

Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin