Bölüm 12

556 72 27
                                    

HER ŞEY BAĞLANTILI MI

Yarışma zamanına geri dönüş

Hayat bazen sizi yanıltır . Ve sizi farklı yönlere savurur bir rüzgar misali uçan yapraklar gibi oluruz. Belki de burada herkesin sakladığı bir şey vardır. Çünkü insanlar bazen bir yanılsamadan ibarettir. İşte biz bu yanılsamaları görürüz bazen.

Yarışma günü
Aras'ın gözünden

Hiçbir şey basit değildi. Ve ben bu karmaşanın içindeydim. Bugün yarışma vardı. Ve ben bu yarışmanın olmasını istemiyordum ilk defa. Çünkü bu yarış güzel oynanmayacaktı ve sonu iyi bitmeyecekti.

Aras :Alo efendim
.

..
...

Aras:Evet anladım.

Yarışma alanına gitmeden önce yine o kız geldi.

Aras nasılsın

Aras:Git başımdan

Planda değişiklik yapıldı

Aras:Ne diyorsun sen

Sürpriz bir gelişme diyelim biz buna

Aras:Neymiş bu sürpriz

Kimseye söyleyemem sadece bil istedim

Aras:Çok açıklayıcı oldu. Yine ne peşinde ?

Kız çoktan gitmiş ve arkada beni bırakmıştı. Yarışma için otobüse bindik . Her şey çok hızlı gelişti. Oyunun başlaması konuşmalar tartışmalar ama bu son zehirleme olayını herkesle birlikte öğrendim. Defne'nin düşmesi onu tutan Rüzgar ve sonra ki oluşan curcuna. Kafam hala dalgın bir şekilde camdan elimde bir viski oturuyorum.

Böyle olmak zorunda değildi

Defne inatçı biriydi. O zehre rağmen inat etmiş ve bayrağı kaldırıp kazanmıştı yarışı.

Neden plan değişikliği yapılmıştı ve bana söylenmemişti. Masaya bardağı koydum ve camın kenarına geri oturdum.

Onun amacı neydi ?

Neden böyle olmak zorundaydı? Neden?

Ateş'in gözünden

Hayat bir karmaşadan ibaretti. Ve bu karmaşanın çözümü hiçbir zaman olmadı ve olmayacak. Kolay değildi hiçbir şey hayatımda. Belki de o yüzden böyle biri olmuştum.

Bugün yarışma vardı ve ben heyecanlı değildim. Ama içimi kemiren bir his vardı. Bilemiyorum.

Yarışma başladığında kavga dövüş güç hepsi serbestti. Kavgadan dövüşten korktuğum veya çekindiğim yoktu . Yarış başlıyacağı zaman karşı karşıya geldik  diğer akademiyle . Bakışmalarımız bile bu oyunda hile olacağını söylüyordu. Ne var ki bunu kanıtlamak oldukça zordu.

Yarış başladı. Herkes ormana doğru farklı yönlere doğru koştu. Ama sadece bayrak peşinde değildi bazıları . Onlar bu oyunu kazanmak için her şeyi yapardı. Bayrak elden ele geçti. Köşeye sıkışmalar vuruşlar düşmeler.

Oyunun bitmesine az kalmıştı ki bayrak Defne'deydi. Kuleye çıkmıştı . Ama peşinden bir kız daha girdi karşı takımdan. Bı dakika o kız Defne'ye zara verecekti. Peşinden koştum ama o çoktan Defne'ye zarar vermiş.

Yetişemedin Ateş

Defne'nin peşinden gittim . Ama yetişemedim. Defne ona rağmen bayrağı kaldırmıştı. Ama dengesini kaybetti ve yere düştü. Ben ise ona sadece uzaktan bakabildim. Hızla aşağıya koştum ve o kızı tuttum.

Ateş :NE YAPTIN ONA

Hadi ama Ateş trajedi yapma

Boğazından tuttum ve duvara yasladım.

Ateş: Sana son kez soruyorum ona ne verdin

Tamam tamam . Söyleyeceğim

Onu serbest bıraktım.Tam kaçacakken  hızla onu yakaladım ve aşağıya hızla indim onunla.  Rüzgar hızla onu tutmuştu. Bıraktığım anda kız kaçacekken onu sertçe tuttum kolundan ve müdürlerin önüne fırlattım.

Ateş :Defne'ye zarar veren kişi önünüzde

Herkes Defne'nin çevresinde ve Defne Rüzgar'ın kucağındaydı. Defne kendinde olmasa bile Rüzgar'ın kucağında olması beni rahatsız etmişti nedenini bilmesemde.

Hayatımız yaptığımız tercihlerin toplamıdır ve ben tercihimi yaptım.

Rüzgar'ın gözünden
Sabah erken uyandım sanki gece uyuyabilmişim gibi. Kafamda olan cevapsız sorular çözülmedi üstelik. Keşke hayat basit olsaydı. Basit sorunlar basit çözümler olsaydı.

Hayatım zaten karmaşık ilişkilerle doluyken Defne de dahil oldu. Defne'ye karşı bir şeyler hisseden keşke sadece ben olsaydım ama böyle olmadığını biliyordum ve bu benim için çok zordu.

Yarışma hızlı gelişti ama içimden bir ses bu yarışın içinde olacakları hissediyordu. Defne'nin o zehre rağmen bayrağı kaldırıp yarışı kazanmıştı ve sonraki düşüşü...  Onu tutabildim neyseki ..Ama onu kaybedeceğim için çok korktum. Büyük bir curcuna oldu. Onun yanında durdum hastanede Aras ile birlikte. Ne kadar birbirimizi sevmesek ortak biri vardı aramızda.

Evet . Yeni bölümde yarış günüyle ilgili diğerlerinin bakış açısı ile yazdım.

Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum

Beğenmeyi unutmayın 💜

Beğenmeyi unutmayın 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Melez Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin