Yazardan bilgilendirici not - Derin bir soluk alarak başlayınız sjs-"Ne dedin sen ?" der demez şaşırmıştı.
-"Ne dedim ?"
-"Savaş'la görüşmeyi mi bitirdim ?" diye kalbim sıkışa sıkışa sordum.
Başını salladı.
-"Arslan öyle söyledi. Kavga ettiğinizi. Yalan mıydı ?"Hah. Etrafımda neler dönüyor ?
-"Aklımı kaçıracağım." dedim kendi kendime ve ellerimi yüzüme bastırdım.
Günlerce haftalarca ulaşmaya çabaladığım Savaş'la haberim olmadan kavga mı etmiştim ?
-"Buradan çıkalım en iyisi." Hesabı ödeyip beni dışarı yönlendirene kadar donuktum.
-"Beni otele bırakır mısın ?" diye rica ettim.
-"Bırakamam Alisa. Bu işi bir düzgün konuşalım."
-"Azad biraz dinlenmek istiyorum. Akşam tekrar görüşürüz olur mu ?" dedim üsteleyerek.
Daha fazla karşı çıkmadan beni otele bırakmıştı. Odaya girer girmez yatağa oturup telefonumu aldım. Ve tabiki de Savaş'ı aradım.
Üst üste iki kere aramış olmama rağmen diğer günler yaptığı gibi açmadı. Ama bu sefer pes etmedim tekrar aradım.
Şu bir ayda benden öyle iyi bir şekilde uzaklaşmıştı ki hiçbir yerde rastlamıyorduk. Leyla teyzeye gittiğimde bile evde olmuyordu.
-"Efendim ?" Uzun bir zaman sonra sesini duyunca içim sıkışmıştı.
-"Neden bunu yapıyorsun bana sen ?" dedim diğer bütün sayacaklarımı unutup.
Verdiği nefesi buradan duyuyordum.
-"Bir şey mi yapıyorum Alisa ?"
Hem sinirlenmiş hem üzülmüş olduğum için gözlerim dolmuştu. Kendini yıllardır bana alıştırmışken bir anda neden böyle olmuştu ?
-"Yapmıyor musun ? Sen beni görmeden bir gün bile geçirmezsin , bir aydır bir kere bile aramadın. Arıyorum arıyorum açmıyorsun. Kötü bir şey olma ihtimalini de düşünmüyor musun ?" dedim sesim titreye titreye.
-"Azad yanında Alisa. Başına bir şey gelse onu arayabilirsin."
Amacı beni kendinden de uzaklaştırmak mıydı ?
Titreyen dudaklarımı ısırıp ağzımdan kaçan hıçkırığı engelleyemedim.
-"Ben başıma bir şey gelse ilk önce seni arardım Savaş." diyip aramayı sonlandırdıktan sonra telefonumu da kapattım.
Yatağın üzerinde uyuya kalana kadar öyle çok ağlamıştım ki. Aylardır içime dolup taşan sıkıntıların patlaması gibi bir şey olmuştu.
'
Uyandığımda gözlerim oldukça sızlıyordu. Oda tamamen karanlığa gömüldüğü için yataktan kalkıp ışığı açtım. Işığa karşı gözlerim kısılırken banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve dağılmış saçlarımı gelişi güzel düzelttim.
Yatağın üzerinde uzun bir süre oturdum. İçim sıkılıyor rahat rahat nefes alamıyordum.
Kendimi çok fazla yalnız hissediyordum.
Açıkçası kendimi bir aydır yalnız hissediyordum. Savaş'ın koruyup kollayan her seferinde yanımda kendini gösteren gücü yoktu.
Derin derin iç çekişlerle yataktan kalktım. Çantadan rahat bir takımı giyinip gelirken yanıma aldığım bej rengi ceketi elime aldım. Telefonuma yan yan bakıp almaktan vazgeçerek odadan çıktım.