Otuz Birinci Bölüm

3.4K 109 10
                                    

Davetin kalan kısmında herhangi bir şey yaşanmamıştı. Üzerinden bir kaç gün geçtikten sonra annemler arkadaşlarının çağırmasıyla akşam yemeğine giderken bende Leyla teyzelere gidiyordum.

Saat henüz 5 civarıydı ve erken gitmeye karar vermiştim. Her ne kadar o akşam yemeğine davet etmiş olsa bile. Gittiğimde de Savaş'la bir köşede konuşup Leyla teyzeye artık söylememiz gerektiğini bildirecektim.

Evden içeriye her zaman olduğu gibi sarılıp öperek almıştı. Bana oturmam için ısrar etse bile Rümeysa ile birlikte ona yemek hazırlamada yardım ediyorduk.

-"Pilavı tutturmak el yordamıyla ilgilidir öyle tariflere bakılmaz." dedi sorduğum pilavla ilgili soruya karşılık.

-"Ee el yordamım nasıl olacak Leyloş ?" dediğimde gülmüştü.

-"Yapa yapa öğreneceksin kuzum."

İç çekip çorbayı karıştırmaya devam ettiğim sırada telefonum çalmıştı. Rümeysa'ya yakın olduğu için alıp uzattı. Yüzündeki sırıtıştan kim olduğunu anladım.

-"Efendim ?" diyerek kulağıma yasladım.

-"Güzelim ne yapıyorsun ?" Savaş'a onlara geldiğimi haber vermeyi unutmuştum.

-"Sizdeyim. Yemek hazırlıyoruz." derken çaktırmadan Leyla teyzenin tepkisine bakmıştım. Memnun ifadesiyle yemekle ilgileniyordu.

-"Bize geleceğini bilmiyordum. Bende bir işimi halletmek için gidiyordum gecikebilirim." dediği an kaşlarımı çattım.

-"Gitme o zaman. O kadar yemek hazırlıyoruz biz eve gel." dediğimde astığım yüzüm ve konuşma şeklime kendim bile şaşırmıştım ki Leyla teyze nasıl şaşırmasındı !

-"Gelirim güzelim niye kızıyorsun ?" Savaş'ın yumuşayan sesi ile gerilen dudaklarım kıvrıldı.

-"Bekliyoruz bir saat içinde burada ol."

-"Pekala dönüyorum."

Aramayı sonlandırdıktan sonra artık pişmiş olan çorbanın altını kapattım.

-"Ne diyor ?" diye sordu Leyla teyze.

-"İşi varmışmış gecikecekmiş."

-"Aaa benim gelinim gelmiş o gelmeyecek mi ?!" Artık gelinim demesi galiba kulağıma baya hoş geliyor.

-"Gelir annem gelir." dedi Rümeysa imali şekilde gülerken.

Yemek hazırlıkları neredeyse bitmişti. Leyla teyze mutfakta salatayı hazırlarken bizde masayı kuruyorduk.

Kapının kapanma sesi ile nefesim hemen göğsümde tıkalı kalmıştı. Dışarı veremeden bütün karizmasıyla salona giren Savaş yüreğimi ağzıma getirdi.

-"İyi akşamlar." diyerek alnıma dudaklarını değdirdikten sonra Rümeysa'yı da öptü ve ceketini çıkarttı.

-"Hoşgeldin." dedik bir ağızdan.

-"Seni görünce daha bir hoş bulmuştur yengem." Rümeysa'nın fısıltısıyla gülmemek için dudaklarımı ısırdım.

-"Oğluşum geldin mi ?" Elinde salata tabaklarıyla gelen Leyla teyze masaya bırakmış Savaş'a sarılmıştı ve tekrar mutfağa dönmüştü.

Masaya koyulayacak en sona ekmekler kaldığında Rümeysa almaya gitti.

-"Gelsene." Başıyla işaret ettiği yere baktım. Bir şey diyeceğini düşündüğüm için onu takip ederek üst kata çıktım. Banyoya girince neden alt kattakine girmediğini düşündüm.

VURGUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin