#1

3.9K 41 120
                                    

Büyük bir şirketin başında oradaki ortaklardan biriydim ben...

Adım Selena Marie Gomez

Çok tuhaf gelebilir nasıl bir kadın bir şirketin başında olabilir diye ? Elbette olur hemde çok güzel olur.

Bu şirkette tek değildim. İki yakın arkadaşın birleşip ortaklık kurarak açtığı bu şirketi şimdi onların çocukları olarak ben ve bir ortağım yönetiyorduk.

Diğer ortağımdan pek hoşlanmazdım. Çok kadın düşkünü bir piçten başka bir şey değildi.

Tek isteği sikini rahatlatmaktı. Kadınların duyguları umrunda bile değildi.

Justin drew bieber... Evet ismi buydu , ah isminden bile piçlik akıyordu.

Yine odama bırakılan dosyalardan başımı kaldırmadan işimi yaparken içeri dalan Justin yüzünden bütün odağım dağılmıştı.

"Sana şu odaya insan gibi gir dedim Bieber hayvan gibi değil."dedim sinirle

"Ben senin asistanın ya da her ne boksa değilim Gomez o yüzden bana bağırma yoksa olacaklara katlanırsın."dedi piçce sırıtarak.

"Sen beni altında inlettiğin kaşarlardan sandın herhalde , ama şunu unutmaki ben onlar değilim seni benzetmesini de gayet iyi bilirim o yüzden ayağını denk al Bieber."

Bana göz devirip dudaklarını yaladı. Ve konuşmaya başladı "Sende her kadın gibi benim tuzağıma düşeceksin Gomez o yüzden bu kadar emin olma."

"Saçmalamayı kes ve neden geldiğini söyle."dedim ona bakmadan

"Bitirmemiz gereken bir proje var ve biz daha başlamadık süremiz kısalıyor ve başlamamız gerek  baş kişiler biz olduğumuz için projenin ilk kısımlarını bizim yapmamız gerek."dedi sakin bir sesle

"Ee yani ? Yap sen asistaninla."dedim

"Asistanım bu şirketi benimle birlikte yürütmüyor yanlız, eğer bu şirketin ortağıysan işini düzgünce yap ya da bütün şirketteki hakimiyetini bana devret."dedi

Ardından saçma sapan konuşmasını bitirip odadan çıktı. Bende arkasından bağırıp küfür etmemek için kendimi zor tuttum. Ama sonra işlerime odaklanmaya karar verip önümdeki dosyalara gömüldüm.

Ne kadar zaman geçtiğini fark etmemiştim ama bayağı zaman geçmiş olmalıydı. Çünkü hava kararmıştı.

Telefonumun ekranını açtım. Ve saate baktım. Mesayim çoktan bitmişti ama ben işe kendimi o kadar kaptırmıştım ki saatin farkında bile değildim.

Şirketteki işlerimi bitirip çıkmak üzereydim ki aptal Justin'in iş mevzusu geldi aklıma...

Kendi odamdan çıktım. Ve onun odasına yöneldim. Orada yoktu. Gitmiş olmalıydı.

Hemen odasının diğer yanındaki asistanın odası gözüme takıldı. Odanın içi Justin'in odasından görünüyordu.

Justin'in odasından çıktım ve doğruca asistanın odasının kapısına gittim. Odanın kapısını tıklattım. Ama ses gelmeyince içeri girdim.

Tam o sırada şahit olduğum şey midemin bulanmasına sebep olmuştu.  

Miranda ve Justin odada yiyişmekle meşhullerdi. Justin Miranda ile öpüşürken aynı zamanda onu ellemekle meşguldü.

Az önce Justin'in odasına girince neden bunların yiyiştiklerini görmemiştim? Her neyse

Şuan azgın biri benim yerimde olsa bedava porno niyetine bunu izlerdi ama malesef pornodan daha önemli işlerim vardı.

My little b*tch +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin