•
Eğer yemekhaneye kadar koşarsa yakalanacağını düşünen Lisa çok daha önceden girmesi gereken kızlar tuvaletine giriyor.Bir yandan endişesi ve diğer yandan yaklaşan ayak sesleri ile kendini temizlik için ayrılan çıkıntı duvarın içine atan Lisa spor yaparken atamadığı teri şu anda aldığı adrenalin ile atıyor.
Tuvaletin kapısının önünde duraksayan adımlar Lisa'nın endişesini tavan yaptırıyor.
Kapının kulbu çevriliyor ve içeriye iki çift ayak sesi doluyor.
O sırada lisa bir yandan devrilip ses çıkarmasın diye süpürge sopalarını tutarken diğer yandan da nefesini tutmaya çalışıyor.
Kapalı olan kabin kapaklarını hızlı şekilde açan ikili ise bu işi hızlı bir şekilde bitirmeye niyetleniyordu ki yabancı ayak sesleri duyana kadar.
"Kim Taehyung ve Jeon Jungkook, kızlar tuvaletinde ne yaptığınızı sorabilir miyim?" Katın nöbetçi öğretmeni...
Sonunda yemeğini bitirip görevinin başına dönmüş olmalıydı.
"Ellerimizi yıkayalım dedik, erkekler tuvaletide uzak geldi hocam n'apalım."
Okulu bir çok müzik yarışmasında ve aynı zamanda ders notlarında taşımalarından dolayı hoca hiç bir şey yapamıyor."Bir dahakine üşenmezseniz iyi olur, çünkü bir dahakine ben de bu kadar yumuşak olmayacağım."
Son sınıf öğrencisi olduklarından dolayı ikili için dosyalarında birer uyarı bulunması kötü olurdu bu yüzden ikili kızlar tuvaletinden hızla çıkıyor.Nöbetçi öğretmen ise son kez tuvalette göz gezdirip kapıyı kapatıyor.
Sıkıştığı daracık alandan sonuna kurtulan Lisa ise önce üzerine sonra aynaya bakıp dağınık hali yüzünden neredeyse ağlayacak hale geliyor.
Yemekhaneye gidip aç karnını doyurabilirdi fakat bu da kendisini kızlara açıklama yapmak zorunda bırakırdı
Ya da,
yemekhaneden ziyade sınıfa girip kendini uykuya bırakır ve okul çıkışına kadar kendini oturduğu yerden kaldırmazdı.
Lisa'nın yemekhaneye gitmesi için 3'e dönün.
Lisa'nın sınıfa gitmesi için 8'e gidin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?