26

348 33 4
                                    

Lisa kafasını iki yana sallayarak reddetiyor.
"Üzgünüm fakat kızları satamam, ki kabul edersem bolca soru yağmuruna tutulacağım."

"Pekala sıkıntı değil." Diyor Taehyung ve küçük bir baş selamı vererek oradan ayrılıyor.

Ertesi gün Lisa, okulda kızların yanına gidiyor ve iki gün sonra olacak etkinlik hakkında konuşuyorlar.

Kızlar tabii ki katılacak bu etkinliğe çünkü insanlar onları sahnedeyken izlemeyi çok seviyor.

Sahnede bir elmas gibi parlayan dört kızı gören bir daha dönüp bakıyor.

Su gibi geçen dersler arasında sınıf dışında Taehyung ve Lisa sadece bir kere karşılaşıyorlar.

En sonunda tüm dersler bitiyor ve Lisa evine tüyüyor.

Yalnız başında evinde olan Lisa'nın kapısı çalıyor.

Saat annesinin eve gelmesi için oldukça erken ve babası ise birkaç gündür sahip oldukları lokantaya bakmak için şehir dışına çıktı en az 1 hafta sonra gelebileceğini söylemişti.

Kapı deliğinden bakan Lisa, Taehyung'u görünce birden kalbi hızlanıyor.

İlk başta tereddüt eden Lisa sonradan kapıyı yavaşça aralıyor. "Taehyung?"

"Merhaba Lisa, küçük bir istekte bulunmak için gelmiştim." Diye söze giriyor Taehyung.

"Ne isteğiymiş bu." Diyor Lisa ve kollarını göğüsünde birleştirerek kapıya dayanıyor.

"Bugün bir yarışma var, hayır araba yarışı falan değil ve bir kadın destekçiye ihtiyacım var. Aklıma ise ilk sen geldin, rica etsem benimle gelir misin?"

Lisa zaten evde oldukça sıkılıyordu bu yüzden kafasını geriye atarak saate bakıyor. Saat akşam yedi.

Gitmekte bir zarar yok fakat yarışmanın ne olduğunuda sormuyor.

Lisa'nın teklifi kabul etmesi için 35'e gidin.

Lisa'nın teklifi kabul etmemesi için 36'ya gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin