•
Lalisa kaderine boyun eğerek Taehyung ile göz temasını kesiyor ve hocayı takip ediyor.
Öğretmen ile beraber bir odaya giriyorlar ve öğretmen elindeki torbayı masaya fırlatarak yüzünü Lisa'ya dönüyor. "Bir açıklama bekliyorum."
"Bakın, ben öğle yemeğinde sınıfa geldim ve kapının önünde bu torbayı gördüm. İlk başta gerçek olacağını düşünemedim fakat sonradan bunun bir uyuşturucu olduğunu anlayıp çantama attım. Başıma bunların geleceğini bilmiyordum bile."
"Lalisa doğruyu söyle, sen böyle bir şey görsen direkt bize getirecek bir kızsın. Neden çantana attın ki?"
"O sırada tek düşündüğüm kafamı koyup uyumaktı çünkü. Üzerine çok düşünmedim bile, özür dilerim cidden."
"Bak kızım, sana inanmak istiyorum fakat çokta ailene haber verilip disiplin kurulu toplanmıştır bile. Yine de elimden geldiğince en az hasarı almanı sağlayacağım."
Lalisa'nın çok önceden dolmuş gözlerindeki göz yaşları firar ederken gözlerini sıkıca kapattı. "Bayan Geon bakın cidden bana ait değil."
"O zaman kime ait söylemeye ne dersin?"
"Sınıfa girerken gördüm bende bilmiyorum."
Lalisa inatla Taehyung'u söylemeyi reddetiyordu."Gidip bir elini yüzünü yıka ve müdürün odasına gel." Diyor Bayan Geon ve odadan çıkıyor.
Lalisa oturduğu yerde dizlerine doğru eğilerek hıçkırarak ağlamaya başlıyor.
O sırada kapı açılıyor ve içeriye biri giriyor."Neden söylemedin Lalisa?" Bunun Taehyung olduğunu anlayan Lisa kafasını kaldırma tenezzülünde bile bulunmuyor çünkü bu rezil haliyle gözükmek istemiyor. "Neyi?"
"Neden benden düştüğünü söylemedin? Eminimki oklar anında bana dönecekti ve bir hasar almayacaktın?"
"Bilmiyorum Taehyung soru sorma, yapamadım işte." Taehyung elini Lisa'nın çenesine atarak kafasını kaldırıyor ve sol kolundan tutup ayağa çekiyor.
Ayağa kalkan Lisa sorar gözlerle Taehyung'a bakıyor. Taehyung, Lisa'ya sarılıyor.
Ne yapacağını şaşıran Lisa'nın gözleri kocaman açılıyor ve ellerini kaldırıp Taehyung'un sırtına koyup okşuyor.
"Özür dilerim." Diyor Taehyung. "Eğer düşürmeseydim bu halde olmazdın."
"Sıkıntı yok Taehyung bir suçun yok. Sana sadece bir soru soracağım bana dürüstçe cevap vermeni istiyorum."
Taehyung, kafası Lisa'nın omuzundayken kafasını tamam anlamında aşağı yukarı oynatıyor.
"Uyuşturucuyu sen mi kullanıyorsun?" Dudaklarını birbirine bastırıyor Taehyung.
Sessizce "Evet." Diye fısıldıyor.Derin bir iç çekiyor Lalisa, hâla sarılıyorlar.
"Seni affetmemi istiyorsan vereceğim küçük şartı kabul etmelisin."
"Yapabileceğim bir şeyse neden olmasın?"
"Uyuşturucuyu bırak ve hayatına devam et Taehyung, şartım bu yönde." Taehyung kendini geriye çekiyor fakat elleri hâla Lisa'nın omzunda. "Eğer ki bırakıp ileride karşıma düzgün insan olarak çıkacağına söz verirsen,"
"Verirsem ne?"
"Eğer ileride karşılaşırsak, senle bir şeyleri denemek istiyorum Taehyung." Taehyung içten içe heyecanlanıyor hatta kalbi hızla çarpıyor.
Dudaklarını birbirine bastırıyor. "Benim denemek istediğime eminsin yani?"
"Kendini iyileştir gerisi önemli değil." Diyip eliyle Taehyung'un omuzunda toz varmışçasına siliyor orayı, Lisa.
"Artık gideyim Taehyung; müdür, disiplin kurulu en ağırı ise ailem beni bekliyor." Lalisa arkasını dönerek odadan çıkıyor ve gitmesi gereken gidiyor.
Girdiği an karşılaştığı insanlarla derince yutkunuyor.
Öğretim üyeleri Lalisa'nın notları ve geleceği için uyarı veriyor, oh bu tabii ki dosyasına işlenecek.
Fakat ailesi, öğretim üyeleri kadar hafif düşünmüyorlar. Eve vardıkları an Lalisa'yı o okuldan alma kararı alıyorlar.
Lisa grubuyla iletişimini kesmiyor ve bir grup olarak devam ediyorlar.
Zaman geçtikçe Lisa'nın merak ettiği tek kişi Taehyung oluyor.
Güzel bir günün sabahı Lalisa üniversitenin bahçesine adımını atıyor. Gözleri ayaklarında, elleri ise kucağındaki kitapları sıkıca tutuyor.
Yerdeki taşları sayan Lisa, bundan vazgeçip kafasını kaldırdığı an gördüğü kişi ile duraksıyor.
Taehyung, güzel gülüşü ve uzamış dalgalı saçları ile tam karşısında duruyor. Eski halinden eser yok.
Taehyung kollarını iki yana açıyor, Lisa ise elindeki kitapları yere düşürüp Taehyung'a koşup ona sarılıyor.
"Benle hâla bir şeyleri denemek istiyorsan Lisa, hazırım."
-SON-
Şu an herhangi bir alternatif sondasın.
Eğer yeni bir hikaye yaratmak istersen başa sönebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?