8

1K 72 37
                                    

Lalisa arkadaşlarına hızla karnının ağrıdığını ve aç olmadığını çıkışa kadar uyuyacağını belirten bir mesaj atıyor ardından ise sınıfa ilerliyor.

Sınıfın kapısından girdiği gibi birbiri ile konuşan Kim Seokjin ve Kim Taehyung ile göz göze geliyor.

Çokta takmayarak kendi sırasına geçiyor fakat çocukların yaralı olan suratı istemeden Lisa'yı sohbetlerini dinlemeye teşvik ediyor.

Fısıldayarak konuşan ikili yüzünden Lisa sadece dövmek ve öldürme kelimelerini seçebiliyor.

Konuştukları konuyu pek bağdaştıramıyor fakat onlar okulun iyi öğrencileri değiller miydi? Yara bere veya dövmek ile ilgili ne gibi olayları olabilirdi ki?

Sonunda sınıftan çıkan ikili ile Lisa kafasını kaldırıyor ve kapı tarafına çeviriyor.

Kapının önündeki küçük beyaz torba dikkatini çekiyor.

Hızla ayağa kalkıp torbayı alan Lisa sırasına geri geçiyor ve torbayı inceliyor.

Bu bir uyuşturucu.

Ve bunun onların üzerinde bulunması Lisa'yı iki kat daha meraklandırıyor.

Torbayı çantasına atan Lisa kafasını geri kollarına gömüyor o sırada kapı açılıyor ve içeriye biri giriyor.

Kafasını kaldıran Lisa bunun Taehyung olduğunu görüyor.

Taehyung dikkatlice yerlere bakıyor ardından ise kafasını kaldırıp Lisa ile göz göze geliyor.

Gözlerini kısan Taehyung kısa bir bakışmanın sonucunda dışarıya çıkıyor.

Lisa'nın bakışları ise çantasına dönüyor.

Lisa'nın Taehyung'a uyuşturucuyu geri vermesi için 15'e gidin.

Lisa'nın uyuşturucuyu vermemesi için 16'ya gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin