3

2.3K 135 129
                                    


Lisa hızlıca tuvalette işini hallediyor.

Tuvalette tahmininden daha fazla zaman geçiren Lisa ellerini yıkayarak tuvaletten çıkıyor.

Yemekhaneye ulaşmak adına daha bir kaç adım atmışken yanından geçen 2 beden ile adımları yavaşlıyor.

Aralarından siyah diğerine nazaran daha uzun saçları olan çocuk Lisa'nın üzerinde gözlerini uzunca tutuyor ve inceliyor.

Kim Seokjin.

Göz temasları kesilinceye kadar birbirine bakan ikiliden erkek olan sonunda önüne dönüyor ve arkadaşı ile beraber koridordan ayrılıyor.

Lisa grup arkadaşlarının yanına ulaşmak için adımlarını hızlandırırken gözünün önüne sadece siyah saçlı çocuğun yaralı, kabuk tutmuş yüzü geliyor.

Yaralı yüzüne tezat parlak siyah saçları ve ölüm gibi tehdit saçan gözleri Lalisa'nın aklından çıkmıyor.

Sonunda yemekhaneye varan kız kendi yemeğini alıp arkadaşlarının yanına oturuyor. "Fazla erken gelmedin mi?" Diye dalga geçerek söze giriyor Rosé "Okul bitti."

"Biliyor musun kabız olmuşum, elimde değil." Diyor Lisa. Bir diğer grup arkadaşı Jennie ise söze atlıyor. "Kızım iğrençsin yemek yiyoruz."

"Görende hayatında hiç kabız olmamışsın sanacak, Jennie." Jisoo'nun bu sözünden sonra hafif kıkırtılar ile masada hoş bir sohbet dönüyor.

Ve kimse neden geç kaldığıyla alakalı bir soru sormuyor.

Bir süre sonra yan masadaki bakışları hisseden Jennie masa üzerine eğiliyor bu hareketi ile birlikte tüm kızlar masanın ortasında kafaları değecek kadar yaklaşıyorlar.

"Bize göre saat dokuz size göre üç yönünde; Bangtandan Kim Taehyung ve diğer üç arkadaşının bakışları yaklaşık on dakikadır bizim masada. Kim Taehyung'unkiler özellikle Lalisa'da." Diyip göz kırptıktan sonra geri çekiliyor Jennie.

Rosé aklına bir şey gelmiş gibi parmağını şıklatıyor ve o da fısıldayarak konuşuyor. "Belkide Lalisa'nın geç kalma nedeni kabızlık değildir ha, Lalalisa?"

İlk başta lisa'da buna gülüyor fakat sonra hatırladığı şeyler yüzünden suratı düşüyor.

Kıkırtılar eşliğinde sesini yükseltiyor Lisa "Yah Park Chaeyong! Ölmek mi istiyorsun?" Diyip gözlerini büyütüyor ve şakadan arkadaşının saçlarına asılıyor.

Öylece geçen yemek arasından sonra son derslere de girilmiş ve çıkış saati gelip çatmıştı böylece dört kız arkadaş bahçede vedalaşıp yollarınıda ayırmıştı.

Tek kulaklığı kulağında takılı Lisa huzursuz bir şekilde yolda ilerliyordu. Huzursuzdu çünkü gün boyunca aklına gelmeyen Kim Taehyung şimdi beyninin içindeki kıvrımlı yollarda dolaşıyor ve kendini onu düşünmekten alıkoyamıyordu.

Bu durum ise oldukça huzursuzluk veriyordu, Lalisa'ya.

Otobüsün gelmeyeceğini anlayan Lisa hızla oturduğu yerden kalkıyor içindeki huzursuzluğun verdiği adrenalin ile ilerleyen adımlarıyla evine doğru gidiyordu.

Yorgun olduğu için hızla evine varmak isteyen Lisa kısa ve ıssız yolu seçebilirdi fakat içindeki huzursuzluk ise kalabalık, uzun ve işlek caddeden yanaydı.

Lisa'nın kısa ve ıssız yoldan gitmesi için 6'ya gidin.

Lisa'nın uzun ve işlek caddeden gitmesi için 7'ye gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin