•
Lisa uyuşturucuyu eline alıp hızla sınıftan çıkıyor ve bir kaç saniye önce çıkmış Taehyung'u arıyor.Biraz ilerisinde ilerleyen Taehyung'u gördüğü gibi ona doğru koşuyor ve bağırıyor.
"Hey Taehyung!"Taehyung arkasına dönüyor ve koşmaktan suratı kızarmış kıza bakıyor. "Ne?"
"Bir iki dakika benimle gelir misin?"
Taehyung ilk başta şaşırsada belli etmiyor ve Lisa'yı takip ediyor.Lisa onu tuvaletlerin arkasında kalan ve temizlikçiler dışında kimsenin gelmediği alana götürüyor. "Umarım beni buraya neden getirdiğinle ilgili mantıklı bir açıklaman vardır Lisa."
Lisa elini ceketinin cebine atarak içindeki uyuşturucu paketini çıkartıp karşısındaki adama uzatıyor. "Sanırım sınıfa geri döndüğünde bunu arıyordun. Sınıftan çıkarken düşürdün." Diyor Lisa.
Taehyung kaşlarını şaşkınlıkla kaldırıp ellerini toza götürüyor ve alıyor. "Neye şaşırıyorsun?" Diyor Lisa. "Ne bileyim senin bunu bana getirmen yerine direkt bir hocaya götürmeni beklerdim."
"Bende kendimden onu bekliyordum fakat sanırım ilk defa kafamı dinlemedim."
"O zaman sevinmeliyim, sana bunu nasıl ödeyebilirim?" Diye soruyor Taehyung.
Lisa ise ellerini iki yana hızla sallayarak konuşuyor. "Hayır hayır, karşılık için yapmadım ama küçük bir soru sorabilirim."
"Sor bakalım."
"Onu," Diyor Lisa toz dolu şeffaf paketten bahsederek. "Sen mi kullanıyorsun?"
"Kullanmamı ister miydin?"
Lisa kafasını iki yana sallıyor. "Tabii ki hayır.""Öyleyse kullanmıyorum için rahat olsun." Diyip güzel bir gülümseme bahşediyor Taehyung.
Bu Taehyung'da kim diye düşünüyor Lisa, bu Taehyung ile tuvaletteki Taehyung aynı değil.
Taehyung tam oradan ayrılacakken arkasını dönüyor ve bir teklif sunuyor.
"Yarın öğle yemeğini beraber yemeğe ne dersin?"
Lisa'nın kabul etmesi için 25'e gidin.
Lisa'nın reddetmesi için 26'ya gidin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?