24

504 45 42
                                    


Lisa başına gelenleri kestiremeyip elindeki kayıtları müdüre vermekten vazgeçiyor.

Fakat bunun sonucunla Lisa o bodrumda sonunda birilerini dövdüklerini anlayabiliyor.

Belli ki birleri ile büyük bir düşmanlık yaşıyorlar.

Gün oldukça hızlı geçiyor ve Lisa elindeki ses kayıtlarını düşünmeden edemiyor.

Lalisa'nın elindeki kayıtların ağırlıkları kollarında iyice büyüyor.

Çıkış saati geldiğinde Lisa elindeki telefon ile müdürün önüne gidiyor tam koridor sonundan sola döneceği sırada karşısına omuzunu duvara yaslamış Taehyung çıkıyor.

Umursamayıp sağından geçeceği sırada Taehyung Lisa'nın kolunu tutarak geri çekiyor.
"Mantıklı düşün Lisa, eğer oraya gidersen peşini bırakmam ve bu senin için hiç iyi olmaz."

"Ne karıştırıyorsunuz Taehyung?"

"Neden alakan olmayan konuya burnunu sokmaya bu kadar meraklısın Lisa?"

"Bodrum katından gelen seslere şahit oldum Taehyung."

"Biz olduğumuzla ilgili elinde kanıt var yani? Bumudur?"

"Seokjin'i bodrumdan çıkarken gördüm?"

"Bu sadece seokjin'in meselesi olamaz mı?"

"O zaman Jimin bahçe arkasında dövmekten bahsetmezdi?"

"Bahçe arkasındaki sendin demek ki?"

"Ne? Dur ne? Bilmiyor muydun zaten?"

"Hayır şüpheleniyordum ve şimdi de şüphelerimi doğruluyorum."

"Sen, sen çok fenasın."

"Evet biliyorum şimdi telefonundaki sesleri ya ben silerim ya da gözlerimin önünde sen silersin?" Diyip elini öne doğru uzatıyor Taehyung.

Lisa geriye doğru kaçıyor fakat Taehyung onu tutuyor. Lisa tam bağıracağı sırada Tarhyung söze atlıyor. "Müdür tam iki dakika önce okuldan çıktı, temizlikçilerde çıkmak üzeredir boşuna bağırma."

Lalisa ani bir hareketle sağ ayağını Taehyung'un bacakları arasına geçiriyor.
"Tanrım kıymetlim, Lalisa napıyorsun sen!"

Lisa boşluktan yararlanarak çıkışa koşturmaya başlıyor onun ardından ise Taehyung toparlanarak peşinden gidiyor.

"Ciddi misin Lisa beni peşinden bir çocuk gibi koşturtacak mısın?"

Lisa cevap vermeden yoluna devam ediyor. Damarlarında o kadar çok adrenalin kaynıyor ki bir an bile durmayı düşünmüyor.

Sonunda anayola varıyorlar.

Taehyung ışıkları farkedip bağırıyor "Lalisa ışıklar kırmızı yanıyor dur! Yeter artık, bende duruyorum koşmayacağım daha fazla!"

Neden çocuk gibi davranıyorsun Lalisa?

Fakat Lisa hiçbir şey duymuyor.
Yaya ya kırmızı yanmasına rağmen koşarak yola atlıyor ve kendini durduramayacak bir hızla geçen arabanın altında kalıyor.

"Lalisa!" Diye bağırıyor Taehyung.

Çarpan araba hızla kaçmaya devam ediyor fakat diğer arabalar duruyor.

Bir kaç kişi ambulansı arıyor, Taehyung ise kendini hızlıca Lisa'nın yanına atıyor.
"Ne yapıyorsun sen Lalisa, yaptığın şey mantıklımı tanrı aşkına!"

O sırada Taehyung Lisa'nın ezilmiş kolunu farkediyor. "Tanrım." Diyor gözleri dolarken.

"Ben, ben özür dilerim. Yemin ederim bir anlık hiçbir şey duymadım."

"Sakin ol zorlama kendini, ambulans birazdan burada olur." Lisa öksürürken ağızından kan çıkıyor.

Ambulans gelene kadar Lisa'nın kalbi duruyor ve anayolun ortasında can veriyor.

-SON-

Şu an alternatif bir sondasın

Eğer yeni bir hikaye oluşturmak istersen başa dönebilirsin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin