10

976 77 228
                                    


Arkadaşlarına bugün evlerine önemli bir misafir geleceği için gelemeyeceğini söyleyen Lisa vedalaşarak okuldan ayrılıyor.

Kendi evinin olduğu tarafa gidip bir süre parkta oturan Lisa gerekli zamanın geçtiğine karar verip telefonunda haritalar uygulamasına kulak misafiri olduğu mekanın adını giriyor.

Sokaktan geçen bir taksiyi durduran Lisa konumu veriyor ve taksiyle oraya gidiyor.

Sonunda ücreti ödeyip inen Lisa etrafta tek tük binanın olduğu sokağa bir göz atıyor sonra onca binanın arasında gözüne gitmesi gereken bina çarpıyor.

Bina hiç bu sokağa aitmiş gibi değil, fazla canlı.

Konuşulan konum tekrar kafasında canlanıyor. "Binanın arka tarafında bulunan 21. Girişten gel, aşağıda olacağım."

Binanın arkasına ilerleyen Lisa belirli boşlularla dizilmiş bir çok kapı olduğunu farkediyor.

Üzerinde kırmızı sprey boyayla 21 yazılmış kapıyı bulan Lisa zaten aralık olduğunu farkedip bir saniye bile düşünmeden içeriye dalıyor.

El arasında telefonunun azizliğine uğramamak için ise telefonunu sessize alıyor.

Aşağıya inen dar merdivenleri farkettiğinde oraya ilerliyor merdivenin sonunda ise sağ tarafta metal bir kapı var.

Metal kapının üzerinde olan kurşun delikleri gibi olan delikler sayesinde Lalisa içeriyi rahatça inceleyebiliyor.

Bir gözünü deliğe dayayan Lisa sırtı dönük olan Taehyung'u gri saçlarından farkedebiliyor.

Önünde sandalyede oturmuş bir çocuk var.
Bu Mark, gözlerinde korkusuz bir bakış var.

Taehyung konuşuyor. "Hiç mi yakalanıpta hayatını mahvedeceğin ihtimalini düşünmedin." Mark anında cevabı yapıştırıyor.
"Senin gibi bir sahtekârı yakalatmaya çalışmak hayatımdan daha önemliydi."

"Yakalattın mı bari?"

"Bilmem yakalattım mı Taehyung?"

"Tüh yakalattığını göremeyeceğine üzüldüm." Diyor alayla Taehyung ve okul gömleğini kaldırıp pantolonu ile belinin arasına koymuş olduğu silahı çıkarıp Mark'ın kafasına nişan alıyor. "Son sözlerin?"

"Daha nereye kadar kaçabilirsin ki Taehyung? Daha ne kadar kendini 19 yaşında gösterebilirsin ki? Sonunda belgelerin sahteliği ortaya çıkacak ve 26 yaş-" Taehyung daha fazla dayanamayıp 3 el ateş ediyor.

Biri kafasına diğer ikisi kalbine.

Lisa hızla elini ağızına kapatıyor ve geriye adımlıyor.
Gözleri korku ve yaş dolu.

Geriye adımlaması ile bir bedene çarpıyor.
Aklından geçen tek şey ise bittim ben oluyor.

"Ee nasıldı bari güzel miydi film."
Kim Seokjin.

Kim Seokjin Lisa'nın kolundan tutarak demir kapıyı açarak kızı içeriye sokuyor.

Taehyung arkasını dönüp ikiliyi görünce kaşları kalkıyor ve ardından çatıyor.

Seokjin Mark'ı sandalyeden tekmeleyerek düşürüyor ve kanlı sandalyeye Lisa'yı oturtuyor.
Kız zaten korkusundan hareket edemeyecek durumda bu yüzden Seokjin hiçbir şey yapmadan geri çıkıyor ve onun yerine içeriye Cesedi almak üzere Jimin giriyor.

Yerde yatan cesetin kollarından tutarak başka bir çıkıştan dışarıya çıkarıyor.

Taehyung Lisa'ya yaklaşarak silahın ucunu çenesinin altına dayayarak yukarıya kaldırıyor böylece göz göze geliyorlar.

"Söyle bakalım Lisa, burada olmanın nedeni nedir?"

"Hiç."

"Yani bir hiç uğruna ölüme kucak açtığını mı söylüyorsun? En azından dürüst olmanı beklerdim." Taehyung Lisa'nın çenesinin altındaki silahı çekerek Kalbine hizzalıyor.
"Şimdi söyle bakalım seni neden vurmayayım?"

Gözleri dolan Lisa önce oturduğu kanlı sandalyeye sonra kanın bulaşmış olduğu ellerine bakıyor. "Kimseye söylemeyeceğim, lütfen cidden kimseye söylemeyeceğim. Çenemi kapalı tutacağım bir kere bile bu anı hatırlamayacağım." Çenesi titreyen Lisa'nın gözlerinden bir damla yaş akıyor.

"Biliyor musun Lisa güzel kızsın, eğer bunları öğrenmeseydin bir şansımız olabilirdi."

"Nolur nolur beni öldürme, söz veriyorum söylemeyeceğim." Lisa kendine uzatılan silahın etkisinden çıkamıyor bu yüzden denilen kelimeleri bile anlamıyor. Kendini daha fazla tutamayarak hıçkırarak ağlamaya başlıyor.

Ciğeri parçalanana kadar ağlayacakmış gibi duruyor.

"Senin bana vereceğin sözden ziyade sırtımı yaslayacağım daha sağlam bir fikrim var. Mesela seni öldürmek gibi, böylece ağızından bir şeyler kaçırıp bir yerde ötmen konusunda herhangi bir endişe duymayacağım."

Lalisa'nın gözleri hızla açılıyor ve kafasını hayır anlamında sallıyor. "Hayır hayır lütfen."

"Öteki tarafta umarım görüşürüz Lisa, belki orada bir şansımız olur."

Taehyung tetiği çekerek Lisa'yı kalbinden vuruyor.

Silah sesinden sonra gelen polis siren sesleriyle Seokjin içeriye koşuyor.
"Taehyung gitmeliyiz."

"Bir dakika bu nasıl oluyor!" Jimin'de Seokjin'in arkasından içeriye giriyor. "Mark'ın üzerinde izleme cihazı varmış." Diyor Jimin.

Bunu gözden kaçırdıklarına inanamıyorlardı.

Hemen 2. çıkışa ilerleyen üçlü kapıyı açamadan polisler içeriye doluşuyor.

Üçlü tutuklanıyor.

Lalisa için ise artık çok geç.
Alandaki herhangi bir müdahale bile Lisa'nın kurtulması için yeterli değil. En yakın hastane ise en az 2 saat uzaklıkta.

Lalisa soğuk depoda can veriyor.

-SON-

Şu an herhangi bir alternatif sondasın.
Unutma istersen başa dönüp tekrardan bir hikaye oluşturabilirsin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin