•
İçindeki huzursuzluk Lisa'ya daha baskın geliyor ve hızla kalabalık yola sapıyor.
Kaldırımda ilerlerken yol ayrımına geldiğinde köşedeki aynayı fark edip gözlerini aynaya dikiyor.
Birkaç metre ötesinde onu takip eden biri duruyor.
Lalisa artık tehlikede olduğunun farkında fakat çevredeki kalabalığa güvenerek iyice aralarına karışıyor.
Böylece izini kaybettirebileceğini ya da bir taksi görürse atlayıp uzun yoldan evine gidebileceğini düşünüyor.
Tedirgin ve hızlı adımlarla ilerleyen Lisa ileriden gelen taksiyi görünce elini kaldırıyor.
Taksinin yavaşlayıp önünde durmasıyla kapısını açıyor ve bakışlarını arkasına çeviriyor.
Aynada gördüğü kapüşonlu kişi hızla ona doğru koşuyor.
Gözleri büyüyen Lisa taksicinin yaptığı uyarı ile kendini taksiye atıyor fakat atmadan kısa bir saniye önce kapüşonlu yanından koşup geçiyor.
Tabii ki tehdit dolu gözlerini Lalisa'ya değdirerek geçiyor.
Kim Taehyung.
Taksinin içinde oturan Lisa taksiciye yolu söylüyor fakat boynunda onu rahatsız eden bir şey var.
Lisa elini boynuna götürerek kıyafeti ile boynu arasına sıkıştırılmış kağıdı alıyor.
İçinde güzel bir el yazısı ile yazılmış bir yazı var.
Eğer hiçbir şey duymadın, görmedin ve bilmiyorsan, neden bu kadar endişeli adımların var? Derin bir nefes alıyor Lalisa.
Evin önüne vardığında ise telefonuna iki mesaj geliyor.
***: Bakışlarımızı üzerine çektin Manoban.
***: Bir şeylerin çözülmesini istiyorsan akşam dokuzda Athena'nın arka girişinde ol.
Lisa'nın Athena'ya gitmesini istiyorsan 13'e git.
Lisa'nın Athena'ya gitmesini istemiyorsan 14'de git
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?