31

549 54 57
                                    


Lisa, Sehun'un söylediğine göre onu kontrol edip mühürlemek olan Taehyung yerine Sehun'a doğru ilerliyor.

"Lisa napıyorsun?" Diyor Taehyung ve Lisa'nın kolunu tutuyor.

"Sana nasıl güveneceğim Taehyung? Özellikle beni kontrol etmişken?"

"Doğru kararı veriyorsun bana doğru gel kızım." Diyor Sehun.

Taehyung'un suratındaki damarlar tekrardan belirginleşirlen gözleri kırmızılaşıyor ve "Peki ya daha tanımadığın bir ite nasıl güveniyorsun?"

"İt falan ayıp oluyor; kurduz biz eski dostum, kurt." Diye söze atlıyor Sehun.

"Ne farkeder? Sonuçta aynı soydan." Sehun Taehyung'un bu sözüne hırrlıyor.

"Ay hoşt."

Tüm gözler Lisa'ya dönerken garip bir gülümseme bırakıyor Lisa.

Taehyung sesli sesli gülerken ortam birden ciddileşiyor ve Sehun Kai'ye işaret verdiği sırada iki kişi Taehyung'u tutarken diğeri Lisa'yı sırtlayıp kurta dönüşüyor.

Lisa hızdan dolayı düşmemek için kurtun boğazına tutunuyor.

Ormanın içinden gelen yüksek sesli bağırma sonucunda kuşlar ağaçları uçarak terkediyor.

Kısa bir süre sonra Lisa'nın üzerinde olduğu kurt bir tarafa, Lisa bir tarafa uçuyor.

Taehyung kırmızı gözleri ve damarlı vücudu ile tam olarak karşılarında duruyor.

Kurt halinden insan haline dönüşen Baekhyun çarptığı ağaçtan destek alarak ayağa kalkıyor.

İki düşman birbirine atılarak ellerini birleştiriyorlar birbirlerini itmeye çalışıyorlar.

Taehyung sağ ayağını kullanarak Baekhyun'un boşluğuna vuruyor. Taehyung, bu darbeyle bükülen Baekhyun'un her kurtta olan bir noktasına dokunuyor böylece Baekhyun geçici bir şekilde kitleniyor.

Vampirin gözleri etrafta dolaşırken yerde kalkmaya çalışan Lisa'yı görüyor ve hızla yanına gidip onu kaldırıyor ardından ise sırtına alıyor.

"Ne yapıyorsun Taehyung?"

"Seni kaçırıyorum Lalisa Manoban."

Taehyung o gün bencillik yapıp Lisa'yı arkadaşlarından, ailesinden kaçırıyor.

Tabii ki kendi de bir çok fedakarlık yapıyor.

İlerleyen zamanlarıda siz hayal edin artık.

-SON-

Şu an herhangi bir alternatif sondasın.

Yeni bir hikaye yaratmak istersen başa dönebilirsin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin