•
Lalisa, Taehyung'u onaylıyor.Beraber buluşuyorlar ve gitmeleri gereken yere gidiyorlar.
Geldikleri yer oldukça işlek bir caddede canlı ve güzel bir mekan. Lalisa başta yarışmanın nerede ve ne tarz bir yarışma olacağını düşünüyor fakat Taehyung'un onu kolundan tutup içeriye çekmesiyle kafası tekrar dağılıyor.
Dışarıdan güzel olan mekan içeriden de oldukça güzel, saygın bir yere benziyor fakat Taehyung, Lisa'yı çok daha farklı bir yere götürüp bir kapıdan içeriye geçiriyor.
Kapının ardında aşağıya inen merdivenler var.
Merdivenden inen ikili bu sefer tamamen yukarıdaki mekanın aksine çelik kirli bir kapıyla karşılaşıyorlar.
Taehyung kapıyı iki kere tıklatıyor ve bir adam kapıdaki küçük metal pencereyi açarak "Parola?" Diyor.
Taehyung ise "Steuerung." Diyor.
"O da ne demek?" Diye soruyor Lisa.
"Kontrol demek." Diye cevap veriyor Taehyung.
Bu girdikleri alan yukarısından tamamen farklı.
Etraf çok daha özensiz ve çok daha kontrolsüz bu koca pis mekanın tam ortasında ise bir ring var.
Gözleri kocaman açılıyor Lisa'nın. "Taehyung yarışma dediğin boks maçımıydı?"
"Evet neden ki?"
"Tanrım, bilseydim gelmezdim. İnsanların birbirlerini dövmesini izlemeye katlanamıyorum."
"Üzgünüm sana böyle bir seçenek sunduğum için."
O sırada yanlarına iki kişi yaklaşıyor. Uzun boylu olan "Taehyung ve küçük hanım." Diyerek baş selamı veriyor.
İkili selamı alıyor ve Lisa kendini tanıtıyor. "Ben Lalisa Manoban."
"Seni tanıyoruz." Diyor kısa boylu olan. "Ben Yoongi, o ise Namjoon." Diyor uzun boyluyu göstererek.
Yoongi bir anda nezaket halinden çıkarak mod değiştiriyor. "Hani bir daha gelmeyecektin lan pezevenk. Ölün mü çıksın istiyorsun buradan?"
Lalisa kaşlarını çatıyor. "Pekala söylemediğim için özür dilerim." Diyor Taehyung ve devam ediyor. "Bu ringe çıkan karşıdakini öldürmeden maçı kazanamaz."
"Sen benle dalga geçiyor olmalısın, geri dönelim Taehyung."
"Olmaz girdik bir kere."
Lalisa eliyle şakaklarını ovalıyor. Taehyung kızı inceleyerek konuşuyor. "Hadi ringe geçelim üç dakika sonra başlayacak."
Ringin kendilerine ait olan köşesine geldiklerinde Lisa, Taehyung'un kolunu tutarak kendine çeviriyor.
"Bana bak bu maçı kazan tamam mı?" Gülüyor Taehyung ve "Tamam." Diyor.
"Ne yapmam gerekiyor yani şu an yanındaki görevim ne?"
"Aralarda terimi kurutman ve bana bir yudum su vermen yeterli olacak."
Lisa ringin üzerindeki pet şişeye ve havluya bakıyor. "Pekala yapalım şu işi."
Herkes maçın başlayacağını anlayarak ringin başına toplaşıyor.
Her iki tarafta insanlara tanıtılıyor ve maç başlıyor.
Başta kolay geçen maç 6. Raunda gelince daha da zorlaşıyor.
Taehyung terli ve kanlı bir şekilde kendini tabureye atıyor. Lisa hızlıca suratını ve sırtındaki terleri alıyor ağızına pet şişeyi dayıyor.
"Taehyung dayanamıyorsan pes et."
"Öyle bir şansım yok Lisa, bir ölü bir kazanan olmalı." Lisa'nın istemeden gözleri doluyor.
Taehyung önce dudaklarını birbirine bastırıyor ardından ise kendi dudaklarını Lisa'nın dudaklarına bastırıyor. "Korkma." Diyor. "Bana bir şey olmaz."
Öpücüğün etkisiyle 6. Ve 7. Raund lar oldukça hareketli geçiyor.
Karşı taraftaki kızda desteğini kendi eşinden esirgemiyor.
10. Raunda vardıklarında herkes çok bitik halde fakat seyirciler hâla ilk dakikadaki gibi heyecanla izliyor.
11. Roundun başında küçük bir hile gerçekleşiyor.
Karşı takımdaki adam, parmak arasında tuttuğu bıçağı Taehyung'a saplıyor.
Lisa bunu görüyor fakat ne kadar söylesede maç durmuyor.
Lisa'nın ringe girmesine izin yok.
Ne kadar bağırıp çağırsada Taehyung ringde son nefesini verene kadar ringe çıkamıyor.
En sonunda Lisa, Namjoon ve Yoongi hızla ringe koşuyor.
Namjoon kafasını iki yana sallıyor "Çok geç."
Lalisa hıçkırarak ağladığı sırada gördüğü görüntü bozuluyor ve gözünün önünde beyaz bir tavan beliriyor.
"Uyandı galiba." Diyor birileri.
Lisa'nın ise uyandığı gibi söylediği ilk kelime "Taehyung." Oluyor.
Odadaki birileri bağırarak doktor Kim Taehyung'u çağırıyor.
Doktor içeriye giriyor ve hâla kendi adını sayıklayan kıza bakıyor.
Kısaca kontrolleri yaptıktan sonra aileye haber veriyor. "Kızınız bitkisel hayattan çıkmış durumda. Tebrik ederim büyük uğraşlar sonucu kızınız ger döndü."
Herkes sevinçten ağlarken Taehyung bir kaç dakikalığına herkesi dışarıya alıyor ve hastanın bakış açısına giriyor.
"Lisa beni duyuyor musun? Buradayım bak geldim. Artık ismimi sayıklama."
Lisa, Taehyung'u farkettiği gibi gözlerinden yaş akıyor. "Öldün sandım Taehyung, öldün sandım. Sana sarılmak istiyorum." Diyor Lisa.
Taehyung, hastasına sarılıyor ve her ne kadar Lisa'nın neyden bahsettiğini anlamasada bu oyunu devam ettiriyor.
"Ölmedim Lisa, bak karşındayım."
-SON-
Şu an alternatif bir sondasın.
Eğer istersen başa dönüp yeni bir hikaye yaratabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?