6

1.3K 98 55
                                    


Yorgunluğu daha ağır basan Lisa, kısa ve ıssız yolu seçerken içindeki huzursuzluğuda bir kutunun içine atıp kapatıyor.

Kendi kuruntu yaptığını düşünen Lisa her zaman geçtiği yoldan geçiyor fakat bu sefer yol ona çok daha uzun geliyor.

Her zaman geçtiği yerdi, en fazla ne olabilir ki?
Başımıza gelen çoğu şeyde zaten ne olabilir ki dediğimiz için gelmedi mi başımıza?

Lisa sokağın çıkışına yaklaşıyor.

Zaferine 3-4 metre kala önüne kırmızı kapüşonlu biri çıkıp yolu kapatıyor.

Lalisa'nın adımlarının duraksadığı sırada arkadan kalın bir ses sokağın sessizliğine eşlik ediyor. "Duyduğun şeyleri unut."

Anın stresi yüzünden yutkunuyor Lisa. "Neyi?"

Ne zaman dibine geldiğini bilmediği çocuk elini Lisa'nın omuzuna atıp arkadan kulağına uzanırken aynı zamanda kızın eline iki adet fotoğraf bırakıyor.

"Duyduğun şeyleri unut ama neyi unuttuğununda farkında ol. En küçük şeyde işini bitiririm." Lisa'nın okulda duyduğu şey birkaç inlemeydi bunun sonucunda neler olduğunu tahmin edebilirdi fakat bu inleme şikayet için yeterli bir kanıt bile değildi.

O yüzden bu kadar tehdite gerek var mıydı? Lalisa hiçbir şey görmemişti zaten.

Arkasındaki bedenin hissiyatının gitmesiyle Lisa derin bir nefes alıyor.

Bir süre sonra önündeki kapüşonluda yoldan çekiliyor.

Lalisa yoluna devam ederken elindeki fotoğraflara bakıyor. Biri tuvalete girmeden önce beklediği diğeri ise Seok Jin ile göz göze geldiği andı.

Ortada çok büyük işler dönüyordu ve Lalisa ise buna artık emin olmuştu.

Lisa'nın olayları araştırması için 11'e gidin

Lisa'nın tüm olayların peşini bırakması için 12'ye gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin