14

700 51 25
                                    

Lalisa, Athena'ya gitmek yerine evde durmanın daha güvenli olacağını düşünerek evinde yatağına yatıyor ve ertesi sabah çok rahatsız bir şekilde uyanarak okula gidiyor.

Dersleri su gibi geçiyor ve okulu yarılıyor.

Taehyung ve ayak takımını bahçede görüyor fakat ayak takımının gözleri bir kere bile Lalisa'ya dönmüyor.

Sanırım umursamıyorlar diye düşünüyor Lalisa fakat olay şu ki, onların Lalisa'yı umursamaması Lalisa'yı işin arkasında neler var diye öğrenmeye itiyor.

Onları okulun arkasına kadar takip ediyor ve bir toplulukla karşılaşıyor. Ardından ise önemli şeyler olacağını anlayıp elindeki telefondan ses kayıdını başlatıp konuşulanları kaydediyor.

"Ne yapacağız?" Diyor Jimin.

"Ne konuda ne yapacağız."

"Çocuk başından beridir bilgi sızdırıyormuş dövmemiz bir işe yaramayacak ki?"

"Belki gözlerini korkutmuştur." Diye soruyor Jimin.

"Bilgi aldıkları öylesine bir çocuğu ölse bile umursamazlar. Her neyse zil çalacak birazdan ortalıkta gözükelim birazcık, Nöbetçi hocalardan biri Jin'i bodrumdan çıkarken görmüş sıkıntı olmasın." Diyor Taehyung.

Kendilerine doğru geldiğini farkeden Lisa aradaki mesafe sayesinde hızlıca çıkarak kaçabiliyor.

A binasının girişine ulaşınca Lisa, önce elindeki ses kaydına ardından müdürün odasına bakıyor.

Lisa'nın elindeki kayıtları müdüre vermesi için 23'e gidin.

Lisa'nın elindeki kayıtları saklaması için 24'de gidin

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin