•
"Pekala." Diyor Lisa. "Pekala Athena'ya geleceğim fakat.""Fakat ne?"
"Hayatıma karışmayacaksın, okuldan çıktıktan sonra Athena'ya gelip bir etrafa gözükeceğim ve ardından kendi yoluma devam edeceğim."
"Öyle olsun." Bir süre beraber yürüyen ikiliden Lisa konuşuyor. "Canımı sana emanet ediyorum farkındasın değil mi?"
"Evet Lalisa farkındayım. Sende çok çabuk kabullendin farkında mısın?"
"Başka bir seçenek olmayınca çabuk kabulleniyorum işte yapacak bir şey yok."
Kıkırdıyor Taehyung ve konuşuyor. "Geldik bu arada."Lalisa etrafına bakınca cidden evinin önünce olduğunu görüyor ve anında Taehyung'a dönüyor. "Dur bir dakika sen benim evimi nereden..." Lisa biraz bekliyor ve dudak büküyor. "Her neyse sormadım say, neden soruyorsam."
Taehyung bir kere daha gülümsüyor. "Bu arada bana V de Lisa."
"O ne öyle? Şu ortamlardaki takma adın falan mı?" Buna karşılık hı hı diyor Taehyung.
"Şuna bak sanki mafya babasısın."
Taehyung kaşlarını kaldırıp gülümsememek için dudaklarını birbirine bastırıyor.Lisa kaş çatıyor. "Hayır ya... dalga geçiyor olmalısın."
"İçini rahatlatacaksa, Mafya babası falan değilim ama onun gibi bir şeyim."
"Sağ ol, daha fazla korkmuyorum."
"Bu arada Lalisa penceredeki kadın, Oh annenmiş, bizi izliyor yaklaşık bir süredir."
"Sülalemi araştırdın sanırım. Her neyse, bunu burada bitirelim çünkü eve gidince büyük ihtimalle beni köşeye çekip soru yağmuruna tutucak ve ben daha soru yağmurundan ölmek istemeyecek kadar gencim. Sonra görüşürüz." Lisa el sallıyor ve eve giriyor.
Yatana kadar annesinin sorularına maruz kalıyor ve uyanırken bayağı uykusuz uyanıyor.
Okul kapısından bahçeye giren Lisa, Taehyung ile karşılaşıyor. "Sanırım seni cidden soru yağmuruna tutmuş." Diyor Taehyung.
"Biliyor musun V şu an şu bahçeye bir döşek serip uyuyabilirim."
"Sen yaparsın," beraber okula ilerliyorlar o sırada Taehyung devam ediyor. " bu arada sınıfta yanıma otur."
"İyide Chaeyoung-"
"Jungkook'un yanında oturuyorum Manoban."
"Oh anladım." Lisa'nın arkadaşı Rosé'nin, Jeon Jungkook'a içinde durmadan büyüyen kocaman bir sevgisi vardı.
Derste Taehyung'un yanına geçen Lisa sırada derin bir uyku geçiriyor uyandığında kendini Taehyung'un ceketinin üzerinde buluyor.
Olay şu ki; Taehyung kendi kollarının üzerine yasladığı kolları ile Lisa'ya bakıyor.
"Öğle yemeği." Diyor Taehyung sınıftaki saati göstererek.Lisa ise aniden dikleşiyor "Nasıl o kadar uyumama izin verdin V? Matematiği kaçırdım."
"Sıkıntı yapma gerekirse yardımcı olurum."
İkili kalkıp yemekhaneye gidiyor. Lisa grup arkadaşlarının yanına oturunca yine bir sorguya maruz kalıyor."Neden sevgili olduğunuzu söylemiyorsunuz?"
"Sen uyurken sana bakışlarını görmedin bile Lisa."
"Tanrım çok yakışıyorsunuz."
"Doğacak çocuğa benim adımı verin!"
Lisa kafasını sertçe masaya yaslıyor.Okul çıkışı Taehyung öğle yemeğinde duyduklarının taklidini yapıyor. "Çocuğa benim adımı verin! Tanrım çok yakışıyorsunuz! Neden sevgili olduğunuzu söylemiyorsunuz!"
"Bir yeri atladın Taehyung." Diyor Lisa.
"Neresini?"
"Ben uyurken bana olan bakışlarını görmemem gibi?"
"Duymadım bile."
"Kesin duymamışsındır." İkili beraber Athena'dan içeriye girip Cehennem'e ilerliyorlar.
"Seni bu zorluktan kurtarmamı ister misin Lalisa?" Diye soruyor V.
"Nasıl olacakmış V?"
"Sevgili olduğumuzu söyle."
Kıkırdıyor Lisa, "Benimle sevgili olmaya bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum."
"Güzel ve zekisin Lalisa neden olmasın?"
Dudaklarını birbirine bastıran Lisa, Taehyung'un bu kadar açık sözlü olmasına şaşırıyor ve beraber Athena'ya giriyorlar."Sen takıl etrafta biraz ve endişelenme sana bir zarar gelmez burada. Ben biraz sonra geleceğim."
Lalisa yaklaşık iki saat birazdan geleceğim diyen Taehyung'u bekliyor en sonunda telefonuna annesinden gelen mesaj yüzünden Athena'dan haber vermeden çıkmak zorunda kalıyor.
Hızla eve doğru ilerleyen Lisa, Athena'dan bir miktar uzaklaşında arkasına takılan siyah arabayı görüyor.
Arabanın içinden kapüşonlu biri çıkıyor.
Endişe ile tırnaklarını dişlerinin arasına sıkıştıran Lisa, bir karar vermek zorunda.
Lisa'nın Taehyung'u arayıp Athena'ya gitmesi için 33'e gidin.
Lisa'nın eve gitmesi için 34'de gidin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?