•
Lisa Athena'ya gitmek yerine eve girmeyi daha güvenli buluyor.Hem evin yolu Athena'ya göre çok daha yakın.
Bir şekilde takip edildiğini hissetsede yoluna devam eden Lisa, evine varıyor.
Annesi eve çoktan gelmiş mutfakta bazı yemekleri paketliyor. "Anne ben geldim." Diyor Lisa.
"Hoşgeldin, neredeydin?"
"Markete gittim."
"Anladım," annesi paketleme işlemini bitirince çantaya koyuyor ve kapıya gidiyor. "Şu yemekleri üst mahalledeki Jiyeon'a götürüp geliyorum."
"Jiyeon kim anne?"
"Yeni taşınmışlar ve üniversiteye gidiyorlar. İki kişi kalıyorlar daha tam yerleşememişler bende bir şeyler götüreyim dedim."
"İyi yapıyorsun annem, ver bir yanak." Lisa annesinin yanağını öpüyor. "Bi yirmi dakikada gelirim Lisa. Ev sana emanet."
"Tamamdır komutan." Annesinin evden çıkmasıyla üzerine mutsuzluk çöken Lisa merdivenlerden çıkarak lavaboya girip kapıyı kitliyor.
Yaklaşık bir beş dakika sonra evin daha sıcak olması ve dışarıdan çığlık seslerinin gelmesiyle Lisa banyodan çıkıyor.
Çıktığı gibi koridoru alev almış gören Lisa büyük bir çığlık atıyor. Alevlerin arasından koşarak merdivenden inen Lisa çıkış kapısına ulaşmaya çalışıyor fakat önüne yanan bir dolabın düşmesiyle geriye çekiliyor.
Ardından alev alan eşyaların arasından uygun bir eşya bulup camı kırmaya çalışıyor fakat camlar tahmin ettiğinden daha kalın.
Yavaş yavaş soluk borusundan giren kokudan dolayı Lisa, etrafı daha bulanık görmeye başlıyor. Bir süre sonra uğraşmayı bırakan Lisa, evin halısına yığılıyor ve orada kokudan zehirlenerek can veriyor.
Annesi evine dönüş yolunda gördüğü görüntü ile elindeki boş kapları yere düşürüyor ve gözleri doluyor.
İtfaiye ekipleri geçte olsa geliyor ve alevi kontrol altına alıyorlar.
Lisa'nın cansız bedeni evden çıkarılıyor.
Ertesi gün okulda Lisa'nın gelmemesiyle telefonuna ulaşamayan arkadaşları bir şey demesede 18. Arayıştan sonra içlerine bir endişe düşüyor.
Taehyung'da Lisa'nın yokluğunun farkında.
O yüzden ne kadar Lisa'nın arkadaşlarına sorsada olumsuz bir yanıt alıyor.
Taehyung'un grubu ve Lisa'nın arkadaşları okulun sonunu bekliyorlar. Çıkış zili çalmadan herkesin konferans salonuna gitmesi ile ilgili bir duyuru yapılıyor.
Taehyung'un içine bir kurt düşüyor.
Tüm öğrenciler toplandığı sırada müdür kürsüye çıkıp konuşuyor. "Bugün burada kötü bir haberden dolayı toplanmış bulunmaktayız."
Diyor tombul müdür ve elindeki bezle alnındaki terini siliyor."Dün akşam saatlerinde 12/F den Lalisa Manoban adlı arkadaşınızın evinde yangın çıkmış bulunmakta ve sevgili öğrencimizi bu yangında kaybetmiş bulunmaktayız."
Rosé elini ağızına götürürken kızların gözleri yaşarıyor.
Taehyung "Olamaz." Diye fısıldayıp oturduğu yerden kalktığı gibi Lisa'nın evine koşuyor.
Görmeden asla inanmayacak gibi.
Kızlarda Taehyung'un peşinden koşuyor.
Hep beraber kül olmuş evin önünde duruyorlar.
Taehyung dizlerinin üzerine çöküyor ve eli ağızına gidiyor. "Özür dilerim." Diyor.
"Özür dilerim."
-SON-
Şu an herhangi bir alternatif sondasın.
Eğer istersen başa dönüp yeni bir hikaye yaratabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?