29

546 43 21
                                    


Yalan söyleyerek bir şeyleri öğrenebileceğini düşünen Lisa o gün gördüğü şeylerden bahsediyor.

"Uhm, okulun bodrum katından ve birilerini dövmekten bahsediyordun? Sanırım birileri sizi görmüş olabilir mi ne o tarz şeylerde söylemiştin." Sağ elinin işaret parmağını şakağına bastırıyor, Lisa.

"O kadar çok şey saçmaladın ki doğru düzgün hatırlamıyorum bile." Lisa'nın söyledikleriyle, Taehyung dilini dudaklarının üzerinde gezdiriyor ve ardından dudaklarını dişliyor.

"Başka bir şey söyledim mi? Bodrum ve birilerini dövmek dışında."

"O kadar çok saçmaladın ki işte hatırlamıyorum bile. Peki ya şu olaylar ne?"
Tek kaşını kaldırıyor Taehyung.

Lisa bir anlığına içinden geçiriyor 'acaba bu kadar şüpheci davranmam beni ele verir mi.'

"Seni neden bu kadar alakadar ediyor Lisa?"

"Çünkü dün Stüdyoda kapıma bitik bir halde geldin. Ha bir de birden öptüğün yanağım var." Taehyung'un suratında çarpık bir gülüş beliriyor.

"Herhangi bir yere oturalım önce herkes bize bakıyor." Lalisa kafasını bahçeye çevirdiğinde cidden herkesin onlara baktığını farkediyor.

Beraber bi çardağa oturuyorlar. "Doğruyu söylemek gerekirse her şeyi anlatmayacağım. Sadece yanağına koydurduğum öpücün hatrına ucundan bir şeyler söyleyeceğim."

Suratı hafiften kızarırken "Dinliyorum." Diyor Lisa.

"Hiç para kazanmak için kart başına oturdun mu Lisa?"

"Kısaca kumardan mı bahsediyorsun, hayır."

"Sana göre kumar bana göre iş ve işimde birkaç küçük sorun çıktı bu yüzden bende küçük bir sorun çıkarttım."

"Birilerini döverek mi?"

"Evet, birilerini döverek."

"Peki çıkarttığı sorun tam olarak neydi?"

"Hayır Lisa, bir öpücüğe bir tane soru. Daha fazlası için daha fazlası gerekli, Anlarsın ya."
Iyy diyerek yüz buruşturuyor Lisa.

"Her neyse, gidiyorum ben." diyerek ayaklanıyor Lisa. "Görüşürüz Lali." Diyip el sallıyor Taehyung gülümseyerek.

Dersleri görüp günün sonuna geldiklerinde öğretmen onları serbest bırakıyor ve Lalisa yakın zamanlarda yeni yeni oluşan birilerini dinleme özelliğini kullanarak iki sıra solundaki Taehyung'a kulak misafiri oluyor.

"Bu gece de iş var, bu gece daha dikkatli olmalıyız. Yine birileri laf taşırsa biteriz."

"Hile yapmayı bırakmalıyız Taehyung."

"Girdiğimiz mekanın adı bile Hile iken bizim yapmamamız ayıp olur Jungkook. Eminim ki bizimkilerden çok daha fena işler dönüyor.

Çıkış zili çalınca herkes ayaklanıyor. "Akşam dokuzda Hile'de buluşalım o zaman." Diyor Jungkook.

"Tamamdır."
Şu sıralar asla yerinde duramayan Lisa'ya biraz daha enerji geliyor ve bu akşam yapacaklarını tartıyor.

Lisa'nın Hile'ye gitmesi için 37'ye gidin.

Lisa'nın Hile'ye gitmemesi için 38'e gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin