18

455 43 19
                                    

Lisa Taehyung'u gördüğü gibi çarpılmış gibi oluyor ve kapıyı hızla suratına kapatıyor.

Ya anladıysa? Ya zarar vermeye geldiyse.

Lisa'yı onca düşüncenin arasından Taehyung'un kapıyı hayvan gibi çalması çıkarıyor. "Lisa kapıyı aç! Lisa kapıyı açmalısın!"

Neden bu kadar ısrar ettiğini anlamayan Lisa uzaktan gelen siren sesleri ile iyice panik oluyor.

"Lisa yalvarırım aç şu kapıyı, söz veriyorum bir şey yapmayacağım!"

Stüdyonun önünde duran siren sesleri ile Lisa kafasını kapıya yaslıyor ve o sırada bir fısıltı geliyor. "Yarın, yarın sakın okula gelme."

Tıslar gibi söylediği sözlerden sonra Lisa, Taehyung'un nefesini suratında hissetmiş gibi geri çekiliyor ve stüdyonun camına ilerliyor.

Taehyung'u zorla arabaya bindirirlerken göz göze geliyorlar.

Taehyung'un gözlerindeki alev Lalisa'ya ulaşıyor ve kendini pencereden çekerek yere çöküyor.

Yarın sabah olduğunda Lalisa zar zor okula gidiyor. Çıkışa kadar başına hiçbir şey gelmeyen Lalisa okuldan çıkmak için ilerlerken biri kolundan tutarak onu yukarıya çıkartan merdivenlere götürüyor.

Yolda bunun Taehyung olduğunu anlıyor ve vücuduna bir titreme geliyor. Ne kadar kurtulmak için çabalasada Taehyung'un mengene gibi olan elleri asla kızın kolunu bırakmıyor.

En sonunda ikili çatıya ulaşıyor; Taehyung Lisa'yı hızla fırlatarak tellere çarpmasını sağlıyor. "Sen, sen." Diyor Taehyung. "Dün yapman gereken tek şey beni içeriye almaktı, neden bu kadar ürktün anlamıyorum Lalisa! Ne zaman sana zarar verecek bir hareket yaptım."

Doğruydu, ne kadar fazla konuşmaları olmasada Taehyung, Lisa bir şey istediğinde her zaman yardımcı olmaya çalışmıştı. Resim dersinde ya da grupları bir performans sergilemeden önce destek amaçlı çok şey yapmıştı.

Ama son günlerde Taehyung çok garipti, sizce?

Taehyung hızlı adımlarıyla Lisa'nın önüne ilerliyor. Lalisa Taehyung'un adımlarından korkarak daha da geriye gidiyor ve çatıdaki demirliklerin üzerine çıkıyor.

Ellerini koyacak yeri bulamayan Lalisa geriye doğru düşüyor ve son anda demire tutunuyor.

Taehyung gördüğü şeyle önce şoka uğrasada ardından hızla demirliklerin önüne geliyor ve elini aşağıya uzatıyor.

"Lalisa! Lisa diğer elini uzat bana, hadi kızım!"
Lisa önce aşağıya bakıyor ardından gözlerini Taehyung'un eline çeviriyor. Her ikiside çok uzakta.

"Çok uzaktasın Taehyung." Yinede deniyor Lalisa, fakat bir türlü ulaşamıyor.

Halbuki biraz daha denese parmakları birbirine değecek.

Lisa'nın tutunduğu eli yavaş yavaş kaymaya başlıyor ve "Taehyung!" Diye bağırıyor. "Taehyung korkuyorum." Lisa'nın göz yaşları akarken tekrar aşağıya bakıyor.

"Hey, ağlama. Aşağıya bakma Lisa kahretsin!" Taehyung kendini biraz daha sarkıtıyor. "Uzat elini!"

İnsanlar yavaş yavaş binanın aşağısında toplanmaya başlıyor, itfaiye ekiplerini arıyorlar.

Lalisa bir kez daha uzanmayı deniyor ve daha fazla sarkmış Taehyung sayesinde başarıyor. Taehyung Lisa'yı sıkıca tutarak iki eliyle yukarıya çekiyor Lisa demirliklere tutarak kendini yukarıya çekiyor fakat Taehyung iki elini kullandığı için tutunacak bir yer bulamayarak aşağıya doğru düşüyor.

Fakat Taehyung bir yerlere tutunmak için oldukça geç kalıyor.

"Taehyung!" Diye boğazını yırtıyor Lisa.

Taehyung kafa üstü yere çakılıyor ve orada can veriyor.

İtfaiye ekipleri geldiğinde hala demirliklerin öbür tarafında olan kızı tutup çatının içine çekiyorlar.

Lalisa titremesini asla durduramıyor.

Lisa, "Taehyung." Diye fısıldamasını asla durduramıyor.

Lalisa kapatıldığı beyaz duvara bile Taehyung'un ismini fısıldıyor.

Kim bilir belki sesini duyarda gelir.

"Buradayım Lalisa."

-SON-

Şu anda bir alternatif sondasın.

Eğer istersen başa dönüp yeni bir hikaye yazabilirsin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin