13

829 75 91
                                    


Saat akşam dokuzdu ve Lisa şu an Athena'nın önünde duruyordu.

Neler olup bittiğini öğrenmek için burada bulunuyordu.

Altın bir renkte yazılmış koca Athena tabelasının altında duran iki adet dev gibi adam hiç buraya ait gibi durmayan küçük kıza bakıyordu.

Lisa kapıya yaklaştığında iki adamda kapının önüne doğru geçti.

Sağ tarafta olan adam kalın sesiyle konuştu. "İsim ve soyismi alayım."

"Lalisa, Lalisa Manoban." Bakışları yüzünden Lalisa'nın vücudu titriyordu.

"İçeriye girdiğin gibi sağa dön ve kırmızı ledleri takip et." İki ızbandut gibi adam kapıdan çekiliyor ve Lisa içeriye adımlıyor.

Sağ döndüğü gibi duvarlara yapıştırılmış 3 renk led görüyor: Biri kırmızı biri mavi ve bir diğeri ise sarı.

Hepsi farklı bir yere gidiyor gibi duruyordu.

Lisa kırmızı olanı takip ediyor ve bir merdivenden çıkıyor. Merdivenin sonunda bir koridor ve koridorun sonunda ise bir kapı ile karşılaşıyor. Kapının üzerinde beyaz ışıklandırma ile Cehennem yazıyor.

Oysaki cehennem anlatılanların aksine beyaz rengi ile ne kadar zıt.

Lisa kapıyı iki kere tıklatıyor ardından gel komutu ile içeriye giriyor.

İçeride Taehyung ve yüzünü hiç görmediği bir adam var.

Taehyung adama "Sen çıkabilirsin, J-hope." Diyor ve Lisa'ya dönüyor. "Gel gelelim sana Lalisa, neden neler olduğunu anlatmıyorsun?"

Taehyung masasının önündeki koltuklara oturması için Lalisa'ya işaret ediyor. Lalisa ise bir an önce ne var ne yok anlatıp buradan tüymek istiyor.

"Aslında olayın neden bu kadar büyüdüğünü bilmiyorum Taehyung, sadece üst katın tuvaleti tıkanmıştı ve bende bir alt kata geldim. Bağırışmalar dışında hiçbir şey duymadım."

"Emin miyiz? Gelip bakmadığına?"

"Neden okulun kameralarını kontrol etmiyorsun? Eminim onu yapacak gücün vardır?" Taehyung Lalisa'nın cevabıyla sırıtıyor ve oturduğu yerden kalkıyor.

"Şimdi gidebilir miyim?"

"Lalisa kimse sana söylemedi mi?"

"Neyi?"

"Eğer bir kere Athena'nın Cehennemine ayak basarsan bir daha buradan tüyemeyeceğini?" Taehyung'un suratında garip bir gülümseme oluşuyor.

"Şimdi kalk seni eve bırakayım geç oldu."
Her şeyin çok hızlı gelişmesiyle ne olduğunu anlayamayan Lisa Taehyung'un yanında çıkışa doğru yürüyordu. Taehyung nasıl böyle rahat olabiliyordu?
"Ne demek istediğin aklıma takıldı." Diyor Lisa.

"Lalisa eğer düşmanlarımız seni Athena'ya girerken görmüşse başın belaya girebilir. Seni yakalamaya çalışabilirler, burası normal bir bar değil ve buraya öyle herkes giremez, eğer biri girersede içeriden bir şey bildiği bilinir."

"Ve ben Athena'nın Cehenemine kadar indim. Bir şeyler bildiğimi düşünecekler." Lalisa çıkışa az kala duruyor.

"Dur bir dakika Taehyung, sen benim başından beri sadece kulak misafiri olduğumu ve umursamadığımı biliyordun." Lalisa gözlerini hiddetle Taehyung'a çeviriyor.
"Elimde size dair bir şey olmadığını da biliyordun, sen beni buraya bilerek getirdin. Sen beni buraya bilerek bağladın..."

Taehyung'un suratında alaycı gülümsemelerinden biri daha oluştu. "Akıllı kız seni."

"İyide neden? Tanrım inanamıyorum, Taehyung benim bir hayatım vardı-" diye bağırıyor Lisa.

"Hala var Lalisa."

"Korkarak yaşadığım hayat hayat değildir Taehyung, tabii sizin korkacak hiçbir şeyiniz yok."

"Korkma, ben olduğum sürece başına bir şey gelmeyecek."

"Tabii," diye alayla gülüyor Lisa "ben, senin yanımda olmanı kabul edersem."

"Ne yani demek istediğin Athena'ya gelmeyeceğin ve aç kurtlara kendini yem olarak atacağın mı? Ben de seni cesurluk ve aptallık arasındaki ince çizgiyi ayırt edebiliyor sanmıştım. Tüh yanılmışım." Lalisa hızla çıkışa ilerliyor ve elini saçına atıyor.

Lisa her şeyi oldukça çabuk çözebilen ve bir şeyleri yerine rahatça oturtabilen bir kız ve şimdi tehlikede olduğunu biliyor.

Lisa'nın Taehyung'un isteğini kabul edip Athena'ya gitmesi için 21'e gidin.

Lisa'nın Taehyung'un Athena isteğini reddetmesi için 22'ye gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin