5

1.6K 102 92
                                    


Tuvalete girerse elbet bir köşede yakalanacağını düşünen Lisa tüm kuvveti ayaklarına vererek tabanları yağlıyor.

Zaman geçtikçe ayak sesleri asla azalmıyor.

Lisa'nın ayrıyeten atletizm yapmasından dolayı güzel bir avantajı oluyor; oldukça hızlı koşuyor.

Hızlı koşması Lisa'ya bir kaç saniye olsada zaman kazandırıyor bu yüzden Lisa'nın güzel yüzü bir plan ile aydınlanıyor.

Tek gerekli olan yemek katında göreceği herhangi bir öğretmen.

Lisa içinden bildiği tüm totemleri yapıyor ve yemek katında bir hoca görmeyi bekliyor.

Beklediği gibi de oluyor.

Lisa müzik hocasını görüyor ve yüzünü bir gülümseme kaplıyor.

Müzik hocası ise kendine doğru koşan Lisa'yı görüp şaşırıyor.

Lalisa hemen hocanın önünde durup konuya giriş yapıyor. "Hocam şu müzik yarışması hakkında konuşacaktım sizinle."

Lisa konuya girerken aynı zamanda nefesini düzende tutmaya çalışıyor. "Bu konuyu kızlarla konuştum şu anlık olumlu bakıyorlar fakat daha kesin bir haber yok."

"Öncelikle sakin ol, bu oldukça güzel bir haber Lisa, artık kendi okulumuz dışında diğer okullarada kendinizi göstermelisiniz belki bir alıcınız olur?"

"Umarım." Diyen Lisa'nın gözleri Nefes nefese yemekhane kapısından içeriye giren ikiliye kayıyor ve içinde oluşan sevinç dansını hocanın önünde doksan derece eğilerek geçiştiriyor ardından ikilinin arkasından yemekhaneye giriyor.

Kendi yemek tepsisini alarak kızların yanına oturuyor.

Jisoo anında söze atlıyor. "Ne bu halin atlı mı koşturdu seni?"

"Hiç, sadece müzik hocasını görünce kaçırmamak için koşmuştum. Bizim şu diğer okullara açılmaya sıcak bakmamız ile ilgili konuştum."

"Daha bir şey kesin değildi ki kadına umut vermeseydin keşke Lalisa." Diyor Rosé

"Endişelenme daha net bir kanıya varmadığımızı da söyledim." Böyle konuşma uzayıp giderken sağ tarafındaki masa onlara kulak misafiri oluyordu.

Ayakkabısının bacığı çözülen Jennie eğiliyor ve bağıcıklarını bağlıyor o sırada bir şey farkediyor. "Ya Lalisa sol ayak bileğin morarmış ve ayakkabıların boya olmuş, koşarken boyada mı yuvarlandın ne oldu?"

Lalisa ise buna karşılık "Ne?" Diye cevap veriyor ve ayağına bakıyor. "Oh şimdi farkediyorum."

Lalisa yan masanın kendilerine hala kulak misafiri olduğunun farkında fakat bir bahane bulamadığı için omuz silkmekle yetiniyor. "Bilmiyorum."

Sonunda öğle arası ve dersler bitiyor kızlar okulun koridorunda stüdyoya gidip parça üzerinde çalışılması gerektiği hakkında konuşuyorlar fakat Lisa o sırada Taehyung'un konuştuklarına da kulak misafiri oluyor.

Lisa'nın duyduğu şey bu gece nerede olacaklarıyla alakalı oluyor.

Lisa'nın kızlarla beraber stüdyoya çalışmaya gitmesi için 9'a gidin.

Lisa'nın kızları ekip Taehyung'u takip etmesi için 10'a gidin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin