23

492 49 82
                                    

Lalisa elindeki kayıtlarla birlikte müdürün odasına gidiyor ve kapıyı çalıyor.

Gir sesini duyan Lisa kapıyı açarak içeriye buyuruyor. Lisa'nın suratını gören müdür ise suratında güller açarak Lisa'yı karşılıyor.

"Merhaba Lisa, sana nasıl bir yardımda bulunabilirim?" Diyor müdür.

"Herhangi bir yardım için gelmedim hocam eğer izin verirseniz telefonunuza şu sesleri atmak istiyorum."

"Ne sesleriymiş onlar."

"Okulun arkasına oturmaya gideceğim sırada birkaç öğrencinin konuşmasına şahit oldum ve kaydettim. Biliyorum kötü bir şey fakat bunun size gelmesi gerektiğini düşündüm."

"Yolla bakalım." Lisa telefonundaki sesi Müdürün telefonuna yolluyor ve o sırada zil çalıyor.

"Ben gideyim."

"Git kızım." Lisa üzerinden attığı yükün sonucunda hızla sınıfa ilerleyip sırasına oturuyor.

Dersin ortalarına doğru bir nöbetçi öğrenci kapıyı çalarak içeriye giriyor. "Kim Taehyung, Jeon Jungkook ve Park Jimin. Müdür sizi çağırıyor."

Üçlü kaşlarını çatarak yerlerinden kalkıyor ve müdürün odasına ilerliyor.

Okul bitene kadar bir daha kimse onları görmüyor.

Lisa okuldan çıkıp eve gittiği sırada sessiz bir sokakta arkasından birinin bağırışını duyuyor. "Lalisa Manoban!"

Lisa arkasını dönüyor ve Kim Taehyung ile karşılaşıyor. "Bunun bedelini ödeyeceksin!"

"Kestik!" Diye bağırıyor yönetmen.

Herkes bir anda yaptığı işi bırakıyor. Kameraman kamerayı kapatıyor, sahne dekorları taşınıyor, görüntü için açılan ışıklar kapatılıyor.

"Bu mükemmel final için sizi içmeye götürüyorum sojular benden!" Diye bağırıyor yönetmen.

Herkes bir ağızdan sevinçle bağırıyor.

O sırada kamera arkası için yayınlanacak videoları çekmeye devam eden adam etrafı çekmeye devam ediyor.

Taehyung Lisa'nın omuzuna kolunu atarak kamera arkası için kullanılan kameranın önüne geliyor.

"Çok sevgili Steuerung severler, 1. Sezonun final kamera arkası ile karşınızdayız." Diyor Taehyung.

"Umuyorum ki bu macera sizi tatmin etmiştir." Diye devam ettiriyor Lisa.

Taehyung Lisa'nın yanağına bir öpücük konduruyor ve tekrar kameraya dönüyor.
"2. Sezonda görüşmek üzere." Diyor ve kameraya el sallıyorlar.

-SON-

Şu an bir alternatif sondasın.
Eğer yeni bir hikaye kurmak istersen başa dönebilirsin.

Steuerung / Taelisa¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin