•
"Üzgünüm fakat gelmeyeceğim." Diyor Lisa.
"İyi de neden?" Diyor Taehyung.
"İçimde bu konu ile alakalı güzel şeyler yok. Bu yüzden evimde oturmayı tercih edeceğim."
Suratı düşen Taehyung kafasını tamam anlamında sallıyor.Bir süre sonra evinde dinlenen Lisa'nın kapısı çalıyor. Lisa kalkarak kapı deliğinden bakıyor ve kapı deliğinden Taehyung'u gördüğü gibi kalbi hızlanıyor.
Kapı deliğinden bir miktar Taehyung'u izleyen Lisa, kapının tekrar çalınmasıyla kendine gelip kapıyı açıyor.
"Selam." Diyor Taehyung.
"Selam." Diye karşılık veriyor Lisa ve devam ediyor. "Hangi rüzgar attı seni buraya?"
"Hiçbir rüzgar beni bir yere atacak kadar kuvvetli değil."
"Kendi ayaklarımla bizzat geldim diyorsun yani?"
"Bilmem. İçeri almayacak mısın?" Dudaklarını birbirine bastıran Lisa kenarıya geçerek Taehyung'un içeriye geçmesini sağlıyor.
İkili salonda karşılıklı oturuyor. Etrafta gergin bir hava var. "Ee ne oldu senin şu yarışma?" Diye soruyor Lisa.
"Hiç bir şey olmadı, gitmedim."
"Anladım, kahve ister misin?" Kafasını olumlu anlamda sallıyor Taehyung.
Lisa mutfağa gidip kahveleri hazırlıyor. Yanı boş kalmasın diye birkaç atıştırmalık ve cipslerinide alıyor.
Salona geri dönen Lisa, elindekileri masaya bırakıp televizyonun oraya gidiyor ve birkaç şeyi karıştırarak bir film açıyor ardından Taehyung'un yanına geri dönüyor.
"Film mi izleyeceğiz cidden?"
"İstemiyorsan kapatayım? Fakat kapattıktan sonra karşılıklı bir şekilde kalas gibi oturmayız umarım."
"Neden başka bir şeyler mi yapmamızı istiyorsun?" Lisa, Taehyung'un bu sözü ile eliyle Taehyung'un suratını itiyor ve filmi başlatıyor.
"Otur ve izle Taehyung, otur ve izle."
"Ne açtın?"
"Fabricated City, aksiyon ve suç filmi, şimdi sus artık." Tüm filmi tek nefeste izleyen Lisa ve Lisa'yı tek nefeste izleyen Taehyung.
Tüm davranışları, tüm mimikleri gören Taehyung hepsini aklına kazıyor.
Film sonunda bitiyor ve Lisa kafasını Taehyung'a çeviriyor.
Anında burun buruna geliyorlar. Lisa son zamanlarda tik edindiği dudaklarını birbirine bastırma hareketi yapıyor.
Taehyung sağ elini Lisa'nın dudaklarına atarak onları birbirinden kurtarıyor.
Sonra birbirlerinin gözüne bakıyorlar, sanki izin istermiş gibi.
Lisa, Taehyung'un gözlerinde o parlaklığı gördüğü gibi ilk hamleyi yapıyor.
Garip başlayan öpüşme gittikçe büyürken Taehyung Lisa'yı koltuğa doğru yatırıyor.
Karınlarda uçuşan kelebeklerin güzel hissi ikisinide sarıyor.
En sonunda geri çekilen Taehyung söze giriyor. "Lafı hiç dolandırmayacağım. Senden cidden hoşlanıyorum."
"Ne, bir dakika nasıl?"
"Okula gelip aynı sınıfa düştüğümüzden beridir. Üzerimde sana dair bir ilgi, sürekli seni görmek isteyen bir tarafım var.."
"Hiç anlamamıştım bile."
"Duygular dahil bir çok şeyi saklamak gibi iyi özelliklerim var. Ayrıca bana yanımdan geçerken bakmıyordun bile."
Doğru söylüyordu Taehyung, son olaylara kadar Taehyungla çok konuşmuşluğu yoktu, Lisa'nın.
"Sanırım, şu anlık bu konu için yorum yapmayacağım. Akışına bıraksak?" Diye soru yöneltiyor Lisa.
"Akışına bırakalım." Diyor Taehyung ve kafasını Lisa'nın göbeğine yaslayarak uyuyor.
Lisa, Taehyung'un saçlarını sevdiği sıralarda telefonuna gelen mesajla onu eline alıyor.
Bilinmeyen bir numaradan;
0***: Teşekkürler Lisa, onunla gitmeyi kabul etmediğin için.
Lisa: Kabul etseydim ne olurdu ki.
0***: En basitinden, şu anda senin yanında olmazdı.
Çokta fazla sorgulamadan kapatıyor bu defteri Lisa ve derin bir uykuya dalıyor.
Sabah ikili Lisa'nın annesinin onları basmasıyla uyanıyorlar.
Büyük bir sorgu masasından geçen ikili artık eskisinden daha yakınlar:
Sevgili gibiler işte.Taehyung o gün Lisa'nın kabul etmesiyle bir çok şeyden kaçmış olsada hâla paçalarına yapılan çok şey var.
Gün geçtikçe ikili onlardan da arınıyor ve temiz bir sayfa açıyorlar.
İlerisi hayal gücünüze kalmış.
-SON-
Şu an herhangi bir alternatif sondasın.
Eğer istersen başa dönüp yeni bir hikaye yaratabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steuerung / Taelisa¹
FanfictionKitabı kontrol etmek ve kendi isteğine göre hareket ettirmek ister misin? Kitabın içinde bir çok son var, hangisine ulaşacağın ise tamamen senin seçimine kalmış. Eğer hazırsan, içeri buyurmaz mısın?