❄▪Mr.Efkan|38

148 18 0
                                    

Asu ile buluşacağım günün sabahına uyandığımda, bir süre yatakta kalkmadan öylece bekledim. Hava daha yeni ağırıyordu. Kol saatimden saate baktığımda saat daha beşti.
Yatakta doğruldum ve karşıdaki yatakta Demir'in olmadığını fark ettiğimde, kaşlarım çatıldı.

Akşam burdaydı? Parkenin üzerine basıp ayaklandığımda altımdaki eşofmanı düzelttim ve odanın kapısını yavaşça açarak salona çıktım. Demir salonda da değildi.

Aklıma gelen ani şeyle kapıya gittim ve kapıyı açıp, karşı Alinda'nın dairesinin kapı önündeki ayakkabıya baktım. Bu Demir'in ayakkabısıydı. Gördüğüm manzara karşısında ne kadar gidip kapıyı çalmak gelse de içimden yapmadım ve kapıyı arkamdan çarparak içeri girdim. Buz dolabındaki son birayı da açarak, balkona yürüdüm ve yine sırtımı o duvara yaslayarak oturduğumda, ortamın sesini dinledim ama bir süre sonra duyduğum ses kaşlarımı çatmama sebep oldu.

"Anlamıyorsun Demir! Daha bir buçuk ay önce-" Alinda'nın lafını kesen, Demir'di.

"Şşt."

"D-daha 1 buçuk ay önce burda, sırt sırta onunla, " iç çekerek konuşuyordu.

"Sakin ol biraz güzelim, tamam mı?"

Güzelim?

"Onu özlüyorum, Okyanus'u özlüyorum." Son dediği şeyle kaşlarım havalanırken, neyden bahsettiklerini kavramaya çalıştım.

"Oynuyor bizle! Hastaneye gelmeseydim böyle bir şey başımıza gelmezdi! Sürekli yanımda olman gerekmezdi."

"Şşt. Senin yanında olmaktan rahatsız değilim, hatta." dedi ve durdu Demir.

"Hatta bazen diyorum, iyi ki olmuş bu olay."

"N-neden?" dedi Alinda burnunu çekerek.

"Senin her şeyinde ben vardım. En savunmasız halinde bile. Seninle olmak güzel ve. "

"Ve?" diye sordu Alinda.

"Seni seviyorum." Alinda daha çok ağlamaya başlarken, sesi bir süre sonra boğuklaştı, büyük ihtimal Demir onu göğsüne sarmıştı.

Açık olan biramdan birkaç yudum peş peşe aldım ve Alinda'nın laflarını düşündüm.

"Daha 1.5 ay önce onunla, burda sırt sırta..."

Bir buçuk ay önce anonim vardı.

Beni özlediğini söylemişti. Anonim Alinda mıydı?
Zamanında ona kendini mi anlatmıştım?

Aklıma gelen düşünceyle kesik kesik iki kahkaha attım ve birayı tepeme diktim.
Anonimin cidden Alinda olmasını istiyordum, nedenini bilmiyordum.

Peki ya Demir'in söyledikleri?
Onu sevdiğini söylemişti. Onu sevdiğini söylemişti!

Demir ile onu düşündükçe kızıyordum, en çokta kendime.

Neden fark edememiştim Alinda'yı?
Nasıl?
O an telefonumu zeminden aldım ve Alinda'ya instagramdan yazdım.

mr.efkan
Sanırım bir özür borcum var. (05.20)

Onun cevabını öylece beklerken, onun cevabı gelinceye kadar biram bitmişti.

alindaa
Özür mü? Bir de Okyanus Özgür Efkan'dan mı?
Borcun yok ki. (05.45)

mr.efkan
Seni fark edemediğim için üzgünüm. (05.45)

alindaa
Ne demek şimdi bu?(05.46)

mr.efkan
Konuşmamız gerek. (05.46)

alindaa
Öğlen arası (05.46)

mr.efkan
Öğlen arası bitirmem gereken bir iş var. Okula birlikte gideceğiz, hazır ol, beklemeyi sevmem. (05.47)

alindaa
Ama (05.47)

Mesajımın yanıtını beklemeden instagramdan çıktım ve duvara dayandım.
Öğlen bitirmem gereken iş için sabırsızlanıyordum.



Yiaaaa herkese selammm💚
Dün kitabımız 1. Ayını doldurdu ama bölüm atamadımm😢
Hatta kitap 1.000 okumayı bile geçtii😢💚
Nice büyük bir kitle olmamız dileğimle💚
Sağlıklı ve mutlu kalınnn💚🐥

Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin