Sabahın ilk ışıkları odamı aydınlatırken ben yatakta doğrulmuş, gözlerimi ovalıyordum. Yastığımın altındaki telefonumun bildirim sesi ile birlikte yastığıma doğru uzandım ve telefonumu elime aldım.
Gördüğüm bildirimle birlikte kalbim hızlanırken, çarpık bir gülümsemeyle ben de mesajın cevabını yazdım.
Gönderen: Canım💜
Güno manitt (07.00)Gönderilen: Canım💜
O manit ben oluyorum değil mii😳 (07.01)Hâlâ onu gördüğümde utanıyor ve elim ayağıma karışıyordu. Bunu bana yaptıran Okyanus'a duyduğum sevgi miydi?
Gönderen: Canım💜
Çabuk hazırlan güzelim, okula gitmeden kahvaltı yapalım
(07.01)Gönderilen: Canım💜
Sizin dersler hâlâ devam ediyor mu ki? Sınava sayılı günler kaldı agam
(07.01)Gönderen:Canım💜
Şşt çaktırma da hazırlan 'agam'
(07.02)Dediği son şeyden sonra hızlı bir şekilde yataktan kalktım ve çok oyalanmadan ihtiyaçlarımı alıp, duşa girdim.
*
Duştan çıktığımda telefonumdan saate baktım. 20 dakika geçmişti.
Hızla yeni yıkanmış, mis kokulu formamı giyerken, kapı çaldı. Gömleğimin son düğmesini de ilikleyip, kapıya doğru koşar adım gittim ve kapıyı açtım.
Yine hafif yamuk kravatıyla ve ıslak saçlarıyla güne hazırdı.
"Manit, ne bu hâl?" derken ben ona dalgın dalgın bakıyordum.
Yamuk kravatıyla bile o kadar kusursuzdu ki.
"Hı?" dedim birden kendime gelirken.
Yüzüne koman gülümsemesi bana da bulaştı.
"Gel saçlarını kurutalım." derken içeri geçiyordu.
Ben de onu takip ettim. "Odana girebilirim değil mi?"
Odama girmek için benden izin istemesi onu benim gözümde biraz daha yüceltti.
"Hıhı." derken ben onun önüne geçtim ve odamın kapısını açıp açık bırakarak içeri girdim.
Makyaj masama oturduğumda üstündeki saç kurutma makinesini aldım ve fişi taktım.
Okyanus kapıda dayanmış beni izliyordu.
Saçlarımı karıştırarak, kurutmaya başladığımda bir süre sonra kolum yoruldu ve kolumu kucağıma indirdiğim sırada ne ara geldiğini bilmediğim Okyanus elimden kurutma makinesini aldı ve saçlarımı kurutmaya o devam etti. Yaklaşık 10 dakika saçımı kuruttuktan sonra oturduğum yerde aynadan ona bakarak, "seninkini de kurutalım." dedim.
Okyanus birden kurutma makinesini kapatmadan kendi saçlarına da hızla kurutmaya başladığında çatık kaşlarıyla, bir eliyle de saçlarını karıştırıyorken, ona büyülenmiş bir şekilde bakıyordum.
"Hadi gidelim." dedi makineyi kapatıp, fişe ilerlerken.
"Ama saçların hâlâ nemli."
"Böyle daha yakışıklı hissediyorum." dediğinde kaşlarım çatıldı.
"Hadi hadi öyle bakma bana da bir an önce çıkalım." derken eli saçlarını karıştırdı.
"Şunu yapma." dedim ayağa kalkarken.
"Neyi yapmayayım?" derken eğleniyor gibiydi.
"Biliyorsun." dedim onu takip ederken.
Odamdan çıktığım an çantamı unuttuğumu fark ettiğimde aniden arkama döndüğüm sırada Okyanus odamın kapısını kapatıyordu ve çantam onun omzundaydı.
Gülümsedim. "Sahi, senin çantan nerde?" dedim geri geri yürümeye başlarken.
"Şu huyundan hiç vazgeçmeyeceksin değil mi?"
Gülümseyerek başımı olumsuz anlamda salladım.
"Cevaba gelecek olursak, deneme olmuştuk güzelim, hatırlıyor musun?"
Cümlesinin içindeki tek kelimeden sonra bi an hiçbir şey duymadım.
"Güzelin miyim gerçekten?" Kapıya geldiğimiz için kapıyı açmak için döndüm ve kapıyı açıp ayakkabımı giydim.
En son ben evden çıkıp kapıyı kapattığımda soruma yanıt verdi.
"Çok güzelimsin." Beni koltuk altına aldığında aynı anda merdivenleri indik.
"Denemeyi hatırlıyorum." dedim hâlâ koltuk altında yürürken.
"Onun sonuçlarını bugün alacağız." dedi omzuma attığı elinin arasında birkaç tutam saçımla oynarken.
"Okula da böyle sarmaş dolaş mı gireceğiz?" dedim çekinerek.
"Manitim değil misin?"
"Evet ama." dedim ve saçımla oynadığı elini elimle kenetledim.
"Dedikodu çıkmaz mı? 'O yakışıklı, kaslı bir hassa popüler Okyanus Özgür Efkan sübyancı mı? Bir çömez ile mi çıkıyor? Şok! Şok! Şok!'"
"Senin için nasıl olması gerekiyorsa öyle olsun güzelim ama eğer duyulmasını istemediğin halde duyulursa, ben ne yapacağımı iyi bilirim."
"Açım." dedim konuyu değiştirerek. Tadımızı kaçırmamıza gerek yoktu.
"Beni yiyebilirsin."
OAMZLWLZKSMKAKZKWLAKSLSLZMQKZOS MÜKEMMEL BIR BÖLÜM SONU LWKSKQLSZKWKZKOWMSKSKWKWKZKSKKSKZMW
TŞK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
Chick-Lit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...