"O kadar güzel konuşuyorsun ki." dedim ona hayran hayran bakarken. Hiç ummadığım anda yanağımdan bir makas aldığında, kızardığımı hissettim.
"Hadi ama, manitimsin niye utanıyorsun?" dedi gülmeyle karışık bir ses tonuyla.
Ben de konuyu değiştirdim. "Bana ihtiyacın olan konu nedir?" dedim diğer kurabiyeme geçerken.
"12. Sınıfım." dedi ve çayından bir yudum aldı.
"Yaklaşık bir hafta sonra mezuniyetimiz var." dedi ve masanın üzerindeki telefonuna baktı.
"Bugün ayın 15'i. Bizim mezuniyet ise ayın 24'ünde."
Mezuniyetleri doğum günüme denk geliyordu, onunla o mezuniyette olmak çok istediğimi düşündüm bir anda.
"O gün seni yanımda istiyorum." dedi beklemediğim bir teklifte bulunurken.
"Sen ciddi misin?" dedim istemeden gülümserken.
Elimdeki yarım kurabiyeyi tabağa koydum.
"Hiç bu kadar ciddi olmamıştım." dedi ve biten dostunun kağıdını buruşturup tabağına koydu. Peçeteyle ağzını silip, onu da kağıdın üzerine attı.
"Mezuniyet için okul çıkışı benimle gelir misin?" dediği sırada çayımdan bir yudum alıyordum.
Başımı olumlu anlamda aşağı yukarı salladım.
"Tabii ki." dedim.
*
"Burda ayrılalım." dedim okulun arkasında.
"Seni özleyeceğim güzelim." dediğinde birden beni kendine çekip, kolları arasında sıkıca sardı.
Ayrıldığımızda, tam dönecekken beni tekrar kolumdan tutup döndürdü ve dudağımın kenarına ufak bir buse kondurdu.
"Öğlen kantinde ol." dedi ve kolumu bıraktı.
"Anlaştık yakışıklı." dedim ve yürümeye başladım.
Okul bahçe kapısının önüne geldiğimde, saate baktım.
"Alinda!" diye bir ses duyduğumda saate tam bakmadan karşıma baktım ve bana doğru koşan Çisem'i ve onun yanındaki Atlas'ı gördüm. Atlas geride gülümseyerek yürüyordu.
Çisem hızla boynuma atladığında, sarıldık. O sırada Atlas da yanımıza geldi.
"Kızım çantan nerde?" dediği sırada ayrılmıştık.Elimle alnıma vurdum.
"Ok-" birden lafını kestim ve işaret parmağımla dudağıma bastırdım. "Şşt. O şimdilik aramızda."
O sırada omzuma binen yük ile birlikte hızla arkama baktım. Kerem bir kolunda benim çantam ile birlikte kolunu omzuma atmıştı. Kerem'e bakarken Kerem'in yanından geçen Okyanus ile göz göze geldik. Tek gözünü kırpıp yanımızda durmadan ilerlemeye devam etti.
"Bunu unutmuşsun." dedi Kerem kendini düzeltip, çantamı bana uzatırken.
Çantamı bana verip, bir anda yanıma odaklığında, kaşları çatıldı. Ben de onun baktığı yere baktığımda bir çocukla göz göze geldim ve arkasındaki bankta da Okyanus birkaç kişiyle oturuyordu. O sırada telefonuna gelen bildirimle birlikte çantamdan telefonu çıkarttım.
Gönderen: Canım💜
O seni mi kesiyor?Gönderilen: Canım💜
Lütfen bir saçmalık yapma.Gönderen: Canım💜
İzle.Son dediği şey ile birlikte hemen ona baktım. Okyanus o çocuğa doğru yürürken ben de ona doğru koşmaya başladım.
Okyanus ne yaptığımı anlamamış gibiydi ama hâlâ o çocuğa yaklaşıyordu. Ben çocuğu geçtiğimde Okyanus ile aramdaki mesafe çok azdı ve ne yapacağımı kestirememiştim.
Ve birden kendi ayağıma takılıp, dengemi bozduğumda, gözlerim hızlıca kapandı.
"Delisin sen." Gözlerimi yavaş yavaş açarken, karşımdaki yüz tanıdıktı.
"Bilerek olmadı." dedim fısıldayarak.
"İyice alıştın, seni kurtarmama." dediği sırada ben kendime gelip, hemen dengemi sağladım ama tüm gözler üzerimizdeydi.
"Eğer düşmeseydim, çocuğu döverdin. Okuldan atılması istemedim." dedim doğrulurken.
Hızlıca etrafıma baktığım sırada yaptığımın yanlış olduğunu anladım ve kızardığımı hissettim.
"Önüne baksana!" dedi Okyanus gür bir sesle.
"Seni tuttum diye de sevinme hemen. Kendim için. Üzerime düşüp, rezillik yaratma diye."
Eğdiğim başımı kaldırdım. Yüzü daha önce hiç görmediğim şekilde ciddi ve netti.
"Kes. Meraklı değildim kurtarmana!" dedim içimdeki asabi Alinda'yı gizleyemeyerek.
Hızla yanından geçip gittiğimde, bildirim geldi.
Gönderen:Canım💜
Asabi halinle daha bir güzel oldun güzelim🦋Gönderen:Canım💜
Ama yine de sen sakinliğini koru :D
Döveceksin beni sandım :DGönderilen:Canım💜
'Kendisi içinmişmiş'Gönderen: Canım💜
Hep senin içindi.
Unutma, hep de senin için olacak sevgilim🌻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr.Efkan↝Yarı Texting [Tamamlandı]
Chick-Lit"Onunla çıkman da mı benim için!" Ses tonu kırık ve gürdü. Kıpkırmızı olan gözlerinden gözlerimi çekmeden elimi yavaşça yanağına koydum ve okşadım. "Kalbimde sadece sen varsın." dedim gözlerimin dolmasına engel olamayarak. "Ben senin sevgini de şef...